۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
هشدار هواشناسی:

قایق های صیادی از تردد در خلیج فارس خودداری کنند

مدیرکل هواشناسی استان بوشهرگفت: با توجه به اینکه امروز و فردا خلیج فارس مواج و طوفانی پیش بینی می شود شناورهای کوچک و قایق های صیادی از تردد در خلیج فارس خودداری کنند.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۸۷۸۴
قایق های صیادی از تردد در خلیج فارس خودداری کنند

نادر شفیع‌خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه سامانه بارشی فعال وارد استان بوشهر شده است اظهار داشت: از اواخر وقت سه شنبه با نفوذ امواج ناپایدار ناشی از یک سامانه بارشی به جو استان، ناپایداری های جوی به ویژه در نواحی شمالی و مرکزی استان افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه در این نواحی از فردا به تدریج بر مقدار ابرها افزوده می شود گفت: طی روزهای چهارشنبه تا اوائل روز جمعه در برخی ساعات رگبارهای پراکنده باران به همراه رعد و برق و وزش باد رخ دهد.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از متلاطم شدن خلیج فارس خبر داد و گفت: طی همین مدت به سبب وزش تندبادهای لحظه ای، نیمه شمالی خلیج فارس تا حدودی متلاطم خواهد بود.
شفیع‌خدایی افزود: با توجه به اینکه امروز و فردا خلیج فارس مواج و طوفانی پیش بینی می شود شناورهای کوچک و قایقهای صیادی از تردد در خلیج فارس خودداری کنند.
وی ارتفاع موج را90 تا 180 سانتیمتر و گاهی تا 240 سانتی متر ذکر کرد و گفت: آسمان قسمتی تا نیمه ابری گاهی تمام ابری همراه با وزش باد در برخی نقاط همراه با رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: جهت باد شمال غربی با سرعت 16 تا 44 کیلومتر در ساعت گاهی تا 54 کیلومتر در ساعت پیش بینی میشود

برچسب ها: بوشهر مواج
ارسال نظرات
آخرین اخبار