۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

محدودیت تردد به قشم و هرمز

با نامساعد شدن شرایط آب و هوایی محدودیت ترددهای دریایی از سوی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعمال می‌شود تا سلامتی جان مسافران و گردشگران به مخاطره نیفتد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۵۸۵۶۴
محدودیت تردد به قشم و هرمز
به گزارش مانا، در پی ورود سامانه ناپایدار جوی به استان هرمزگان، وزش باد شدید و مواج شدن دریا، ترددهای دریایی از طریق اصلی‌ترین بنادر مسافری کشور تا اطلاع ثانوی متوقف شد.
محمد محسنی، مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرشهید باهنر ضمن اعلام خبر توقف تردد تمامی شناورها بین بنادر مسافری شهید حقانی بندرعباس، شهید ذاکری قشم و بندرگاه هرمز از صبح روز گذشته تاکنون در راستای افزایش ایمنی سفرهای دریایی، افزود: وزش باد شدید و کاهش دید افقی، شرایط را برای تردد تمامی شناورهای مسافری نامساعد کرده و تا رسیدن به وضعیت عادی، هیچ گونه تردد مسافری از این بنادر انجام نخواهد شد.
این مقام مسئول از هموطنانی که قصد سفر به جزایر قشم و هرمز را دارند خواست تا به هیچ وجه از مبادی غیر مجاز و با شناورهای غیر استاندارد استفاده نکنند.
به گفته محسنی، هموطنان در صورت ضرورت می توانند از مسیر دریایی بندر پهل و لافت –در فاصله ٧٠کیلومتری غرب بندرعباس- به جزیره قشم تردد کنند.
برچسب ها: مواج هرمزگان قشم
ارسال نظرات
آخرین اخبار