۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

صاحبان شناورهای سوخته اسکله دیر وام دریافت می‎کنند

جانشین معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهرگفت: در جریان آتش سوزی اسکله بندر دیر در تیرماه امسال بیش از 19 شناور در آتش سوختند که به هر یک از صاحبان این شناورها چهار میلیارد ریال وام پرداخت می‌شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۸۲۸۳
صاحبان شناورهای سوخته اسکله دیر وام دریافت می‎کنند
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، منصور پاپری در نشست با مسئولان شهرستان دیر با اشاره به اینکه 36 بندر صیادی دراستان بوشهر فعال است بیان کرد: دو بندر بوشهر و دیر عضو مرکز کنوانسیون تن ماهیان اقیانوس هند هستند که در زمینه آمار و اندازگیری آبزیان فعالیت می‌کنند.
وی بندر دیر را از مهم‌ترین بنادر صیادی استان بوشهر برشمرد و اظهار داشت: بهترین زیستگاه و مهم‌ترین ذخائر آبزیان استان بوشهر در آبهای دیر قرار دارد به گونه‌ای که صیادان استان بوشهر محل صید ماهی خود را آبهای دیر انتخاب می‌کنند.
جانشین معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر از فعالیت بیش از 10 هزار صیاد در استان بوشهر خبرداد و افزود: در نیمه نخست امسال این صیادان با استفاده از 2 هزار شناور صیادی بیش از 26 هزار تن ماهی صید کردند.
پایری به آتش سوزی تیرماه امسال در اسکله دیر پرداخت و گفت: در جریان آتش سوزی اسکله بندر دیر در تیرماه امسال بیش از 19 شناور در آتش سوختند.
وی بیان کرد: برای جبران خسارت وارد شده به صاحبان این شناورها از محل صندوق توسعه ملی به مالکان هر شناور حادثه دیده در اسکله بندر دیر چهار میلیارد ریال وام پرداخت می‌شود.
جانشین معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر خاطرنشان کرد: مالکان شناورها باید با این وام‌ها موتورلنج نو خریداری و جایگزین شناورهای سوخته کنند.
پاپری از خارج شدن شناورهای سوخته از عمق دریا خبرداد و خاطر نشان کرد: با پایان این عملیات بخشی از مشکل تردد و پهلوگیری شناورها در این بندر برطرف می‌شود.
برچسب ها: آتش سوزی
ارسال نظرات
آخرین اخبار