۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

رقابت ۹ شرکت برای ساخت ترمینال فله مایع در بندر الدقم عمان

دولت عمان در مزایده‌ای که برای ساخت اسکله‌ی ترمینال فله‌ِ‌ مایع در بندر الدقم (Duqm) عمان برگزار کرد، صلاحیت ۹ شرکت برجسته‌ بین المللی فعال در زمینه‌ مهندسی دریایی را در مرحله اول تایید کرد.
نویسنده: مجید یوسفی
کد خبر: ۵۸۰۲۱
رقابت ۹ شرکت برای ساخت ترمینال فله مایع در بندر الدقم عمانبه گزارش گروه بین الملل مانا مقامات منطقه‌ ویژه‌ اقتصادی الدقم عمان اعلام کردند: دولت این کشور به شرکت‌های ون اورد عمان (Van Oord Oman)، ساخت ‌ و مهندسی هیوندای، با سکالیس وست مینستر خاورمیانه عمان(Boskalis Westminster Middle East Oman)، شرکت بین‌المللی لایه‌روبی، مهندسی بندرگاه چین، TecnicasReunidas، Consolidated Contractors Co، Penta Ocean و Huta Marine Works تایید صلاحیت اولیه برای شرکت در مزایده‌ ساخت اسکله‌ ترمینال فله‌ِ‌ مایع در بندر الدقم داده است.
مقامات منطقه‌ ویژه‌ اقتصادی الدقم خود بر روند رقابت این مزایده برای عقد چنین قرارداد معتبری نظارت می‌کنند. شرکت برنده‌ِ مزایده، قراردادی به ارزش حدوداً یک میلیارد دلار به امضا خواهد رساند که طبق آن متعهد می‌شود تا کلیه‌ عملیات‌های طراحی، لایروبی، عمرانی(reclamation) و ساخت اسکله‌ ترمینال فله‌ِ‌ی مایع را بر عهده بگیرد.
بنا به گفته‌ مقامات، ساخت ترمینال فله‌ مایع در بندر الدقم، که تا اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود، زیربنایی برای تبدیل این بندر به مرکز لجستیک و حمل‌ونقل فله‌ مایع خواهد بود.
این مقامات همچنین افزودند: در نزدیکی این اسکله، پالایشگاه الدقم با ظرفیت بسیار زیاد ۲۳۰ هزار بشکه در روز، در حال ساخت است.
برچسب ها: عمان
ارسال نظرات
آخرین اخبار