۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

تشکیل کمیته جذب سرمایه گذاری در بندر ماهشهر

فرماندار بندر ماهشهر از راه اندازی و تشکیل کمیته جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در این بندر جنوبی خوزستان خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۵۷۸۹۸
تشکیل کمیته جذب سرمایه گذاری در بندر ماهشهر
منصور قمر در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: این کمیته با هدف شناسایی ، جذب سرمایه گذار و ایجاد تسهیلات اداری و اعتمادسازی در ارتباط با سرمایه گذاری در بندر ماهشهر و در راستای کمک به اشتغال و توسعه و پیشرفت این منطقه مستعد راه اندازی شده است.
فرماندار بندر ماهشهرافزود: مبنای فعالیت این کمیته ، شناسایی ظرفیت های منطقه و مهیا کردن آنان برای سرمایه گذاری است تا با مشارکت بخش خصوصی و غیردولتی به اشتغال زایی و رونق اقتصادی این بندر کمک شود.
وی گفت:بندر ماهشهر از ظرفیت های فراوانی برخوردار است که با استفاده از آنان و دعوت از سرمایه گذاران می توان گام های بلندی برای توسعه این منطقه ساحلی و بندری برداشت.
قمر، صنایع پایین دستی پتروشیمی ، گردشگری آبی ، تجارت و صادرات کالاهای غیرنفتی را از زمینه های مهم برای سرمایه گذاری در بندر ماهشهرعنوان کرد و افزود: سرمایه گذاری مولد در بخش های مختلف کلید توسعه و رونق اقتصادی بندر ماهشهر است.
وی بر حمایت کامل از سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: دولت تدبیر و امید شرایط و بستر لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و خارجی در شرایط " پسابرجام" فراهم کرده است و باید قادر باشیم از این شرایط و بستر به نحو مطلوب استفاده کنیم.
بزرگترین زنجیره تولید مواد پتروشیمی در خاورمیانه با 22واحد در شهرستان بندری ماهشهر فعال است.
برچسب ها: ماهشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار