۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

80 قایق تفریحی و 40 جت اسکی به کارون می آیند

تمامی پروژه های گردشگری ساحلی کارون به صورت همزمان از سال گذشته آغاز شده اند و بر اساس قرار داد منعقد شده با استانداری خوزستان تمام آنها به صورت یکجا ظرف یکسال باید بهره برداری رسند.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۷۷۹۱
80 قایق تفریحی و 40 جت اسکی به کارون می آیند

مدیر عامل شرکت عمران ساحل کارون در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار اذعان داشت: مجموعه ساحلی عامری توسط شرکت عمران ساحل کارون به کارفرمایی استانداری خوزستان در حال اجرا است.
مهدی مداری گفت: به منظور انجام این پروژه 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانداری خوزستان تخصیص یافته است.
مدیر عامل شرکت عمران ساحل کارون اظهار داشت: این پروژه که از سال گذشته عملیات ساخت آن آغاز شده است، هم اکنون مراحل پایانی خود را طی می کند.
وی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از این پروژه گردشگری در ساحل کارون خواهیم بود.
وی متذکر شد:این پروژه گردشگری شامل اسکله قایقرانی، رستوران و کافی شاپ است که فضای بسیار مفرحی را برای گردشگران فراهم خواهد کرد.
مداری در ادامه اظهار داشت: مجموعه ساحلی تفریحی عامری در نواحی ساحلی شرقی رودخانه کارون واقع شده است.
وی گفت: سیاست استانداری خوزستان ایجاد مناطق گردشگری ساحلی در نقاط مختلف رودخانه کارون است تا همه شهروندان بتوانند به راحتی از این امکانات تفریحی بهره مند شوند.
مدیر عامل سازمان عمران ساحل کارون تاکید کرد: به جز پروژه گردشگری ساحلی عامری هم اکنون پروژه های گردشگری دیگری همچون کافه جزیره کیانپارس، کیانپارس، گلستان و کوت عبدالله در ساحل کارون توسط شرکت عمران ساحل کارون در دست ساخت است.
وی خاطرنشان ساخت: در تمام این پروژه ها اسکله قایقرانی، رستوران، کافی شاپ و واحدهای خدماتی در کنار فضای سبز زیبا ایجاد شده است.
مداری عنوان کرد: تمام اسکله های قایقرانی احداث شده در این مجموعه های گردشگری ساحلی کارون، ظرفیت به کارگیری 40 فروند قایق تفریحی و 10 فروند جت اسکی وجود دارد.
وی گفت: با توجه به وجود چهار مجموعه گردشگری ساحلی در کارون می توان گفت در مجموع 80 فروند قایق تفریحی و 40 فروند جت اسکی به زودی در این رودخانه به گردشگران سرویس خواهند داد.
وی اذعان داشت: همچینن این اسکله های تفریحی دارای زیربنای هزار و 800 هکتار در ساحل رودخانه کارون هستند.
مدیر عامل سازمان عمران ساحل کارون گفت: به منظور انجام تمام پروژه های گردشگری ساحلی رودخانه کارون به صورت یکسان برای هر پروژه 100 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: تمام پروژه های گردشگری ساحلی کارون به صورت همزمان از سال گذشته آغاز شده اند و بر اساس قرار داد منعقد شده با استانداری خوزستان تمام آنها به صورت یکجا ظرف یکسال باید بهره برداری رسند.
مداری تاکید کرد: بر این اساس به زودی این پروژه پس از طی مراحل تکمیلی در اختیار استانداری قرار داده خواهد شد تا مراحل طی کردن آنها به سرمایه گذاران بخش خصوصی به سرعت طی شود.
وی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری تمام پروژه های گردشگری ساحلی کارون به صورت همزمان توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
مدیر عامل شرکت عمران ساحل کارون تصریح کرد: پیش بینی می شود مجموعه های تفریحی ساحلی کارون بسیار مورد استقبال گردشگران نوروزی واقع شود و زمینه ورود بیش از پیش گردشگران به شهرستان اهواز را برای بهره برداری از امکانات توریسم آبی فراهم کند.

برچسب ها: کارون خوزستان
ارسال نظرات
آخرین اخبار