۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

افزایش 43 درصدی سودCSSC چین

شرکت هلدینگ CSSC چین از افزایش 43 درصدی سود خالص این شرکت خبر داد.
نویسنده: مهری عزیزی
کد خبر: ۵۶۰۲۳
افزایش 43 درصدی سودCSSC چینبه گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت کشتی سازی Waigaoqiao شانگهای یکی از بزرگترین سرمایه های اصلی شرکت هلدینگ CSSC چین است که توانست در شش ماهه ابتدایی سال 28 فروند کشتی به حجم کل 2.9 میلیون DWT را تحویل صاحبان خود دهد.
براساس این گزارش، اگر چه مقامات این شرکت ازافزایش سود خالص خبر داده اند اما توان اجرایی این شرکت کاهش پیدا کرده است و دلیل اصلی سود گزارش شده، کاهش پرداخت مالیات و درآمدهای غیرمرتبط با عملیات اجرایی عنوان شده است.
فعالیت کشتی سازی و تعمیر به عنوان فعالیت اصلی شرکت هلدینگ CSSC، با پنج درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 8.7 میلیارد یوان رسید. با این حال نرخ سود این شرکت نیز با 1.5 درصد کاهش به 7.6 درصد رسید. در زمینه فراساحل نیز درآمدهای این شرکت هلدینگ CSSC با 15.3 درصد کاهش به 2.2 میلیارد یوان رسید.
سود ناخالص شرکت در این عرصه نیز با 3.3 درصد کاهش به یک درصد تقلیل یافت.
در مجموع درآمد شرکت هلدینگ CSSC چین 14.2 میلیارد یوان اعلام شد که نسبت به میزان 13.8 میلیارد یوان در سال مدت مشابه سال گذشته افزایش نسبی را نشان می دهد
شایان ذکر است شرکت یاد شده در شش ماهه نخست سال جاری سفارش 9 فروند کشتی به حجم کل 982 هزار و 400 DWT را از آن خود کرد. این در حالیست که شرکت CSSC در مدت مشابه سال گذشته سفارش ساخت 36 فروند کشتی به حجم جمعا 5.7 میلیون DWT را در دستورکار خود قرار داشت.
برچسب ها: cssc
ارسال نظرات
آخرین اخبار