۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

نگاه بومیان به بندرگاه لنگه باید تغییر کند

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه با اشاره به اینکه نگاه بومیان به بندرگاه لنگه باید تغییر کند گفت: از سرمایه‌داران و بومیان توقع می‌رود این بندر را رها نکنند.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۵۵۸۲۸
نگاه بومیان به بندرگاه لنگه باید تغییر کند
محمود صابری در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار کرد: نگاه بومیان به بندرگاه لنگه باید تغییر کند و با همراهی مردم توسعه را در پی بگیریم.
وی با اشاره به اینکه سیاست ما پیش‌روی با علم روز دنیا است، افزود: توسعه بندر لنگه یکی از سیاست‌های سازمان بنادر است، زیرا بندرگاه لنگه یکی از حلقه‌های مهم زنجیره این شهرستان است.
مدیر بندر لنگه با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه در این بندر ادامه داد: این بندر در منطقه شهری واقع شده و برای توسعه برخی بخش‌ها مانند فعالیت‌های نفتی محدودیت‌هایی داریم.
صابری با بیان اینکه بندرلنگه ظرفیتی دارد که امروز حداقل آن در حال بهره‌ برداری است، تاکید کرد: این بندر می‌تواند باعث رونق هرچه بیشتر شهرستان شود که برای رونق بیشتر به دنبال سرمایه‌گذار بخش خصوصی هستیم.
وی با اظهار اینکه از سرمایه‌داران و بومیان توقع می‌رود این بندر را رها نکنند، گفت: در راستای افزایش زیرساخت‌های این بندر، طرح توسعه در 3 فاز مختلف تعریف شده که تقریبا رو به اتمام است.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه ادامه داد: در این زمینه لایروبی 25 هکتار از حوضچه با پیشرفت 85 درصدی در حال انجام است و تا پایان شش ماهه نخست سال جاری به اتمام می‌رسد.
برچسب ها: لنگه
ارسال نظرات
آخرین اخبار