۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

تقویم جدید گردشگری کیش تدوین می شود

با افزایش تمایل گردشگران خارجی برای سفر به کیش، تقویم جدید گردشگری کیش بر اساس مناسبت ها و اعیاد بین المللی تدوین خواهد شد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۵۷۷۸
تقویم جدید گردشگری کیش تدوین می شود
به گزارش مانا، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش  با اشاره به اینکه درشرایط پسا تحریم تمایل گردشگران خارجی برای سفر به کشورمان افزایش یافته است گفت: جزیره کیش در جایگاه برترین قطب گردشگری کشور نیازمند تدوین تقویمی بر اساس مناسبت ها و اعیاد بین المللی است تا بتواند در کسب سهم شایسته ای از بازار گردشگری جهانی و رونق اقتصادی کشور نقش موثرتری داشته باشد.
محب خدایی افزود: با توسعه روابط سیاسی کشورمان در سطح بین المللی، جامعه هدف صنعت گردشگری ایران نیز بسیار گسترده تر خواهد شد و ما برای رقابت در عرصه گردشگری بین المللی می بایست با یک نگاه فراملی، برای جذب توریست در مناسب های ملی سایر کشورها از جمله تعطیلات سال نو میلادی برنامه ریزی کنیم.
وی افزود: همانگونه که سایر کشورهای منطقه از جمله ترکیه و ارمنستان برای جذب گردشگران ایرانی در تعطیلات نوروز بسته های پیشنهادی مناسبی را تهیه کرده و در عرصه تبلیغات نیز فعالیت گسترده ای دارند، ما در جزیره کیش نیز با تهیه یک بانک اطلاعاتی از مناسبت های ملی و اعیاد سایر کشورها و تدوین تقویم جدید گردشگری می توانیم با یک برنامه ریزی دقیق تر و استفاده مناسب از ظرفیت رسانه ها و روش های نوین تبلیغات، این گردشگران را برای سفر به کیش در ایام تعطیلات ترغیب کنیم.
محب خدایی همچنین برقراری خطوط جدید پروازی از مقاصد مختلف به جزیره کیش را از جمله برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش در راستای توسعه و رونق صنعت گردشگری منطقه برشمرد و گفت: در یکی دو سال اخیر ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات پروازی، توسعه امکانات فرودگاهی و نظارت و کنترل بر خدمات گردشگری افزایش رضایتمندی گردشگران را در پی داشته است. افزایش جاذبه های گردشگری و تنوع برنامه های فرهنگی و تفریحی نیز مدت اقامت گردشگران را در این منطقه افزایش داده است.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با اشاره به امکانات مناسب بندرگاهی در جزیره کیش گفت : با توجه به موقعیت جغرافیایی کیش توسعه گردشگری دریایی ازجمله بخش هایی است که ما با جدیت آن را پیگیری می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه رشد جزیره کیش و رونق اقتصادی آن نیازمند همدلی وهمکاری بیشتر بخش خصوصی است گفت: فعالیت تورگردانان مجرب در حوزه های مختلف گردشگری و بخش های تخصصی و ارائه خدمات مطلوب و استاندارد در جهت معرفی امکانات و جاذبه های کیش در سطح بین المللی ما را در عرصه صنعت گردشگری توانمند تر خواهد کرد.
برچسب ها: گردشگری کیش
ارسال نظرات
آخرین اخبار