۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

هتل ساحلی لیپار چابهار بازگشایی می شود

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان گفت: به زوی هتل ساحلی لیپار واقع در منطقه آزاد چابهار بازگشایی خواهد شد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۱۲۲۰
هتل ساحلی لیپار چابهار بازگشایی می شود
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان به خبرنگار مانا گفت: هتل ساحلی لیپار واقع در منطقه آزاد چابهار یکی از بهترین هتلهای جنوبی کشور محسوب می شود.
علیرضا شه بخش، با اشاره به اینکه این هتل به دلیل تغییرات اساسی در راستای ارائه خدمات بهتر، مدتی تعطیل بود گفت: به زودی این هتل ساحلی بازگشایی خواهد شد.
این مقام مسئول در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: با بازگشایی این هتل و بهتر شدن ارائه خدمات به گردشگران، بدون شک رضایت گردشگران بیشتر و باعث می شود در سفرهای آتی خود بازهم چابهار را برای سفر انتخاب کنند.
وی تصریح کرد: این هتل که در ساحل دریای نیلگون عمان واقع شده است با صد و یک اتاق به گردشگران ورودی به چابهار خدمات می دهد.
به گفته شه بخش ،بازسازی هتل بین المللی لیپار چابهار شامل تغییر ساختار کلی هتل، فضای درونی و بیرونی، ایجاد استانداردهای روز هتلداری، ایجاد زیرساخت برترین تکنولوژی های مورد استفاده در هتل و تبدیل هتل لیپار به یک هتل لوکس و پیشرفته بوده است.
وی یادآور شد: همچنین این هتل بین المللی دارای رستوران شیشه ای ویژه با فضایی مجلل و رویایی است که برای گردشگران بسیار جذاب خواهد بود.
وی با اشاره به جاذبه های طبیعی منحصر به فرد در چابهار خاطرنشان کرد: هر ساله شاهد ورود تعداد زیادی گردشگر به این بندر هستیم.
این مقام مسئول در استان سیستان و بلوچستان یکی از دیدنی های حیرت انگیز شهرستان چابهار را کوه های گِل افشان آن دانست و اظهار داشت: مهم ترین این کوه ها در نقطه ای نزدیک به کنارک واقع در بندر تنگ قرار گرفته است.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان، سواحل صخره‌ای و زیبا، مساجد زیبای محلی، بافت سنتی و زندگی دیدنی بلوچ‌ها با كپرهای خود، درخت انجیر معابد و آثار فراوان تاریخی از دیگر جاذبه‌های توریستی این بندر زیبا محسوب می شود.
وی از ایجاد امکانات و تسهیلات گردشگری برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران خبر داد و گفت: این هماهنگی ها از سوی ستاد تسهیلات خدمات سفر استان در طول سال به ویژه ایام پیک سفر فراهم می شود.
گفتنی است چابهار دارای جاذبه‌های فراوان تاریخی و طبیعی است. آب و هوای این شهر و پیرامون آن همیشه بهاری و معتدل است و به همین دلیل چابهار (چهاربهار) نامیده می‌شود. وزش بادهای موسمی اقیانوس هند با نام علمی مونسون ره آوردی مختص به چابهار است و از همین رو در تابستان بر خلاف سایر نقاط کشور دارای تابستانی خنک است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار