روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

سیستم جدید مخابراتی در بندر نوشهر راه اندازی شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی MF/HF-DSC با قدرت 500 وات در بندر نوشهر برای برقراری ارتباط با کشتی ها در هر نقطه از دریای خزر خبر داد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۸۱۷۵
سیستم جدید مخابراتی در بندر نوشهر راه اندازی شدبه گزارش مانا منوچهر تاتینا با اعلام این مطلب افزود: با نصب دستگاه های فوق،از هفته گذشته امکان برقراری ارتباط رادیو تلفنی و ارایه سرویس به پرسنل و فرماندهان کلیه کشتی ها در مناطق A2 و A3 و در هر نقطه از دریای خزر فراهم شد.
وی افزود:دریافت هرگونه پیام اضطرار در خصوص وقوع سوانح دریایی مانند آتش سوزی،تصادم و غرق شدن شناورها به منظور برنامه ریزی جهت اعزام ناجی و بالگرد برای کمک رسانی به مصدومان و بیماران شناورها از دیگر کارکردهای تجهیزات جدید مخابراتی می باشد.
تاتینا یادآور شد: تجهیزات مذکور به صورت دو بلیکیت شامل گیرنده ها و فرستنده ها به طور مجزا در ایستگاه رادیویی و ساختمان فرستنده واقع در موج شکن بندر نوشهر نصب و راه اندازی شد.
بر اساس این گزارش تجهیزات مخابراتی مذکور با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال در فضایی به وسعت 100 متر مربع، نصب و راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار