روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴

توسعه زیرساخت‌های توریسم دریایی در سواحل هرمزگان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان از توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی در شهرستان‌های پارسیان، سیریک و قشم با اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۸۷۸۷

توسعه زیرساخت‌های توریسم دریایی در سواحل هرمزگان

 

محمد محسنی در گفتگو با خبرنگار مانا به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان هرمزگان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: در همین راستا دو مجتمع گردشگری در بندرعباس و حاجی‌آباد با اعتباری بالغ بر هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال و سه زیرساخت گردشگری در قشم و سیریک با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان افزود: با بهره‌برداری از پروژه‌های گردشگری مذکور، شاهد افزایش اشتغالزایی در استان بودیم.

وی با اشاره به اینکه همچنین عملیات اجرایی ایجاد و تکمیل ۹ زیرساخت گردشگری با اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد ریال نیز در سال گذشته آغاز شده است، گفت: این زیرساخت‌های گردشگری شامل احداث کمپ گردشگری، بازارچه صنایع‌دستی، برج پرنده‌نگری، موج‌شکن، سکوی نشیمن، محوطه‌سازی و ... در شهرستان‌های پارسیان، سیریک و قشم است.

به گفته این مقام مسئول در استان هرمزگان، ایجاد زیرساخت‌های مناسب گردشگری در راستای توسعه پایدار گردشگری است که زمینه را برای ایجاد فرصت‌های جدید شغلی فراهم می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار