روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی:

شرکت‌های دانش بنیان در صنعت دریایی افتخارآفرین هستند

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از پیشرفت طرح‌های مختلف ساخت شناور با مشارکت شرکت‌های فنّاور خبر داد و گفت: شرکت‌های دانش بنیان در صنعت دریایی افتخارآفرین هستند.
کد خبر: ۹۸۰۰۴

شرکت‌های دانش بنیان در صنعت دریایی افتخارآفرین هستند

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مجید علی‌نازی در جریان بازدید از از نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران در بوشهر اظهار داشت: توسعه اینگونه نمایشگاه‌ها در معرفی توانمندی صنعتگران در ساخت و تعمیر شناور‌ها  در صادرات، ارزآوری، اشتغال و توسعه واحد‌های شناورسازی مؤثر است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه توانمندی ایران در ساخت و تعمیر شناور به نمایش گذاشته شده است گفت: شرکت‌ها و ارگان‌های خدمات دهنده در حوزه دریا و دریانوردی با تنوع محصولات مختلف و با کیفیتی در نخستین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران در بوشهر شرکت کردند.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب برای تحقق سیاست‌های توسعه دریامحور، کار‌های ارزنده‌ای شکل گرفته و شرکت‌های متعدد دانش بنیان در این حوزه نقش آفرین شدند که مایه افتخار و خوشحالی است.

وی تصریح کرد: تولید محصولات جدید و خاص، از افتخارات ارزشمند شرکت‌های دانش بنیان و حوزه‌های مختلف دانشگاهی کشور در صنعت دریایی است.

علی‌نازی ادامه داد: تولید چنین محصولاتی به عنوان دستاورد ارزشمند متخصصان توانمند داخلی است که در صنعت دریایی و دریانوردی مورد استفاده و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود نمایشگاه‌ها و همایش‌های صنعت دریایی و دریانوردی که برای نخستین بار در بوشهر اجرا شده بسط و توسعه داده شود و سال‌های آینده نیز شاهد برگزاری چنین رویداد ارزشمندی باشیم.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: همچنین امید است با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در آینده شاهد رشد و شکوفایی بیشتر صنعت دریایی و دریانوردی در استان بوشهر و سایر سواحل جنوب کشور باشیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی ایران در بوشهر با استقبال بسیار خوبی از سوی شرکت‌های این حوزه و بویژه شرکت‌های دانش بنیان همراه شده است.

محمد شکیبی نسب افزود: با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب، برگزاری نمایشگاه یاد شده فرصتی ارزشمند برای ارائه دستاورد‌های حوزه دریا و دریانوردی است.

وی اظهار کرد: امید است با استفاده از این ظرفیت‌های حوزه دریایی در بخش‌های ساحل و فراساحل شاهد روند سرعت بخشیدن در توسعه دریامحور استان بوشهر باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار