روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰

صدور مجوز موقت واردات کالا‌های ته لنجی از خوزستان

ناظر گمرکات خوزستان با اشاره به صدور مجوز ورود کالا‌های ته لنجی از بنادر تجاری خوزستان گفت: بر اساس این دستورالعمل هر شناور باری فعال در این حوزه اجازه واردات ۶۰ تُن کالا در سال را دارد.
کد خبر: ۹۷۹۷۵

صدور مجوز موقت واردات کالا‌های ته لنجی از خوزستان

بهروز قره بیگی در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: در این راستا ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا مجوز موقت واردات کالا‌های ته لنجی از بنادر تجاری خوزستان را صادر کرده است.
وی گفت: بر اساس دستورالعمل جدید ملوانان خوزستانی می‌توانند ۶۹ قلم  کالا را در قالب کالای ته لنجی بدون پرداخت گمرکی وارد کنند.
ناظر گمرکات خوزستان بیان کرد: پیشنهاد ساماندهی واردات کالای ملوانی نیز از سوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ارائه شده تا شرایط برای واردات این کالا‌ها بهبود یابد.
قره بیگی افزود: رونق و بهبود شرایط واردات کالا‌های ملوانی در بهبود معیشت منطقه نیز اثر مثبتی خواهد داشت.
ناظر گمرکات خوزستان با اشاره به اینکه واردات کالا‌های ته لنجی در بنادر خوزستان از سال‌های گذشته وجود داشته است افزود: بخشی از معیشت ساحل نشینان خوزستانی از واردات کالا‌های ته لنجی تأمین می‌شود.
وی از ملوانان خوزستانی مشمول واردات کالا‌های ته لنجی خواست برابر فهرست کالا‌های مجاز، نسبت به واردات کالا‌های ته لنجی اقدام کنند در غیر این صورت خارج از فهرست اعلام شده، کالای قاچاق محسوب می‌شود و به نفع دولت توقیف و ضبط خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار