روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
رکورد جدید شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء در تعمیرات تجهیزات؛

اجرای موفقیت آمیز تعویض انرژی چین جرثقیل کانتینری بندر شهید رجایی

عملیات تعویض انرژی چین (Energy Chain) و کابل‌های ترولی جرثقیل کانتینری شماره ۱۴ بندر شهید رجایی با موفقیت و به شکل کامل در بزرگترین پایانه کانتینری ایران انجام شد.
کد خبر: ۹۷۷۳۳

اجرای موفقیت آمیز تعویض انرژی چین جرثقیل کانتینری بندر شهید رجایی

به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی شرکت بتاء، معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء با اعلام این مطلب گفت: در راستای تحقق سیاست‌های رشد تولید و مقابله با شرایط متاثر از تحریم ها، مجموعه تیم فنی شرکت بتاء با بهره گیری از دانش بومی و استفاده از توانمندی داخلی در بسیاری از زمینه‌ها از جمله دانش طراحی، ساخت و تعمیرات تجهیزات استراتژیک بندری به توفیقات قابل توجهی دست یافته است.
محسن سلمانپور خاطر نشان کرد: چنین رویکردی به ساخت و ارتقاء مکانیزم‌های عملکردی در تجهیزات استراتژیک بندری همچون جرثقیل‌های تخلیه و بارگیری کانتینر (گنتری کرین) منجر شده که علاوه بر اشتغالزایی، خودباوری و اتکاء به خلاقیت جوانان غیور و متعهد شرکت بتاء باعث کاهش خروج ارز از کشور شده است.
وی اظهار داشت: بر همین اساس، پروژه تعویض انرژی‌چین و کابل‌کشی سیستم ترولی و راه اندازی گنتری‌کرین شماره ۱۴ در بزرگترین پایانه کانتینری ایران، با رکورد جدید ۱۷ روز کاری و در ارتفاع ۵۰ متر از سطح زمین با موفقیت به پایان رسید.
این مقام مسئول اعتبار اجرای پروژه جرثقیل اَبَر‌سازه یک‌هزار و ۷۰۰ تُنی را رقمی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تیم فنی تمام ایرانی تعمیرات با سرپرستی متخصصان کار در ارتفاع، این اقدام مهم را با رعایت الزامات ایمنی طی یک هزار و ۱۰۰ نفر ساعت کار به انجام رساندند.
 معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء گفت: در حال حاضر تمامی نگهداری‌ها و تعمیرات تجهیزات بندری با تکیه بر دانش و مهارت متخصصان داخلی در شرکت بتاء انجام می‌شود.
 سلمانپور افزود: انرژی‌چین به عنوان محافظ و مرتب کننده چیدمان کابل‌های برق، شبکه و فیبرنوری گنتری‌کرین‌های سوپر پُست پاناماکس zpmc از اهمیت زیادی از لحاظ ایمنی و عملیاتی برخوردار است.

اجرای موفقیت آمیز تعویض انرژی چین جرثقیل کانتینری بندر شهید رجایی
اجرای موفقیت آمیز تعویض انرژی چین جرثقیل کانتینری بندر شهید رجایی

ارسال نظرات
آخرین اخبار