روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه احداث مرکز توریسم دریایی" آراد مارینا" در نوشهر

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه در حال ساخت مرکز گردشگری ساحلی و دریایی آراد مارینا در شهرستان نوشهر خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود سال ۱۴۰۳ شاهد بهره برداری کامل از این پروژه باشیم.
کد خبر: ۹۷۵۹۸

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه احداث مرکز توریسم دریایی

حسین ایزدی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: پروژه احداث مرکز گردشگری ساحلی و دریایی " آراد مارینا" یکی از مهمترین و بزرگترین پروژه‌های توریسم دریایی کشور محسوب می‌شود.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه در حال ساخت مرکز گردشگری ساحلی و دریایی "آراد مارینا" در شهرستان نوشهر خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود سال ۱۴۰۳ شاهد بهره برداری کامل از این پروژه باشیم.

وی ادامه داد: اجرای این پروژه نیازمند اخذ مجوز‌های لازم از ارگان‌های متعددی بود که باعث شد عملیات آغاز اجرای پروژه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی کمی با تأخیر آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه اسکله تفریحی این پروژه به بهره برداری رسیده و هم اکنون خدمات تفریحات دریایی را به گردشگران ارائه می‌دهد، اظهار داشت: انتظار می‌رود مابقی خدمات مرکز توریسم دریایی " آراد مارینا" طی سال آینده به گردشگران ارائه شود.

مدیر اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران در ادامه با اشاره به وجود ۲۰۰ پروژه گردشگری در حال ساخت با حجم سرمایه‌گذاری ۳۶ هزار میلیارد تومان در مازندران، افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از ۱۴ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

ایزدی به وجود پروژه‌های نیمه تمام با پشرفت فیزیکی بیش از ۳۰ درصد به عنوان یکی از اولویت‌های حوزه سرمایه‌گذاری مازندران اشاره کرد و گفت: امیدواریم با رفع موانع و مشکلات این پروژه‌ها در کمیته تسهیل و رفع موانع تولید استان شاهد توسعه ظرفیت‌های گردشگری در نقاط مختلف مازندران باشیم.

این مقام مسئول در استان مازندران تأکید کرد: باید توسعه گردشگری ساحلی و دریایی و به دنبال آن افزایش حضور گردشگر در شرق مازندران همانند غرب استان در دستور کار قرار گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار