روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در بندر گروک هرمزگان

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان از تکیمل زیرساخت‌های گردشگری در بندر گروک این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۱۷

تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در بندر گروک هرمزگان

محمد محسنی در گفتگو با خبرنگار مانا از پایان عملیات تکمیل زیرساخت گردشگری در ساحل گروک شهرستان سیریک نیز خبر داد، و گفت: در این عملیات که با مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان صورت گرفته،  پارک ساحلی بندر گروک، محوطه‌سازی و کف سازی شده است.

مدیر‌کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان با اشاره به اینکه وجود سواحل زیبای شنی واقع در حدفاصل بین گروک تا سیریک، گردشگران زیادی را برای استفاده از جاذبه‌های طبیعی دریا و ساحل به خود جذب می‌کند، تصریح کرد: در همین راستا جهت تکمیل زیرساخت‌های گردشگری بندر گروک مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

این مقام مسئول در استان هرمزگان، اذعان داشت: ایجاد زیرساخت گردشگری تسهیلاتی را در‌بر می‌گیرد که رفاه گردشگران را فراهم می‌کند و دسترسی مناسب به زیرساخت‌ها در جذب گردشگر و افزایش ماندگاری آن‌ها در منطقه نقش به سزایی دارد.

محسنی یادآور شد: وجود زیرساخت‌های گردشگری مناسب علاوه بر جلب رضایت گردشگران، توسعه جوامع محلی را به دنبال خواهد داشت.

اتمام زیرساخت‌های گردشگری در روستای دیرستان قشم

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان در ادامه گفته‌های خود از پایان عملیات ایجاد زیرساخت گردشگری در روستای دیرستان جزیره قشم نیز خبر داد و گفت: در این پروژه، ۴۵۰ متر پیاده رو به سمت کوه‌های صدفی که یکی از جذابیت‌های گردشگری روستای دیرستان است، اجرا شده است.

این مقام مسئول در استان هرمزگان افزود: ایجاد زیرساخت گردشگری در روستای دیرستان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و مصوبات سفر استاندار به جزیره قشم بوده است.

به گفته محسنی، کوه کالینگی واقع در جنوب روستای دیرستان، از صدف‌های فسیلی با قدمت ۱۰ میلیون سال تشکیل شده که یکی از جاذبه‌های طبیعی جزیره قشم محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار