روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
مدیرکل شیلات استان بوشهر:

۹۰ درصد میگو پرورشی استان بوشهر برداشت شد

مدیرکل شیلات استان بوشهر با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد میگو از سایت‌های پرورشی استان برداشت شده است گفت: تاکنون از ۵ هزار و ۴۸۰ هکتار اراضی ساحلی استان بوشهر میگو پرورشی برداشت شده است.
کد خبر: ۹۷۵۱۱

۹۰ درصد میگو پرورشی استان بوشهر برداشت شد

عقیل امینی در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر، با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد میگو پرورشی استان برداشت شده است اظهار کرد: تاکنون ۱۸ هزار و ۲۳۰ تُن میگو پرورشی از پنج هزار و ۴۸۰ هکتار اراضی ساحلی استان بوشهر برداشت شده است.

وی با بیان اینکه آخر آبان ماه برداشت میگو از اراضی و استخر‌ها پایان می‌یابد افزود: ۷۰۰ هکتار دیگر از اراضی پرورش میگو استان بوشهر باقیمانده که تا قبل از فصل سرما برداشت می‌شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با بیان اینکه مجتمع‌های پرورش میگو استان در مسیر پیشرفت و توسعه همه جانبه قرار دارد خاطرنشان کرد: افزایش مراکز تکثیر، نرسری و مزارع پرورشی استان بوشهر بیانگر رونق اقتصادی، افزایش اشتغال و ایجاد امنیت غذایی است.

امینی با اشاره به اینکه تولید میگو به صورت متراکم و افزایش محصول در هکتار در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: استان بوشهر با تولید بیشترین میگو پرورشی، قطب تولید این محصول در کشور شناخته شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار