هفته کار و کارگر کرامی باد

      
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

گمرک بندر دیر موفق به اخذ مجوز واردات خودرو شد

مدیرکل گمرک بوشهر گفت: با موافقت گمرک ایران و پیگیری صورت گرفته مجوز واردات خودرو به گمرک دیر به عنوان چهارمین گمرک تخصصی واردات خودرو در استان بوشهر صادر شد.
کد خبر: ۹۷۲۲۰

گمرک بندر دیر موفق به اخذ مجوز واردات خودرو شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر،  علی سلیمانی در نشست با فرماندار دیر با اشاره به توسعه تجارت دریایی بندر دیر را قطب صادرات کالا به قطر نام برد و اظهار داشت: بندر دیر با توجه به ظرفیت آن نقش مهمی در واردات و ترخیص  کالا دارد.

وی با بیان اینکه از گمرکات چهارده گانه استان هم اکنون گمرک بوشهر، گناوه و کنگان دارای مجوز رویه تخصصی واردات خودرو هستند گفت: با موافقت گمرک ایران و پیگیری صورت گرفته مجوز واردات خودرو از گمرک دیر صادر شد.

وی اضافه کرد: مجوز صادر شده به گمرک دیر در راستای وجود زیرساخت‌های مطلوب و ظرفیت مناسب در بندر دیر است که قطعاً نقش بسزایی در رونق بیش از پیش تجارت در این بندر خواهد داشت.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر یادآور شد: برای اخذ مجوز واردات خودرو به این گمرک پیگیری و مکاتبات فراوانی از سوی این ستاد صورت گرفته است، اما گمرک به تنهایی قادر به ترخیص خودرو نیست و سایر دستگاه‌های همجوار نیز باید مجوز‌های لازم را صادر کنند.

سلیمانی تاکید کرد: در همین راستا انتظار می‌رود مطابق ماده ۱۲ قانون امور گمرکی و ماده ۸ آیین‌نامه اجرایی مربوطه سازمان‌های مجوز دهنده و ذی‌ربط در بندر دیر مستقر شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار