هفته کار و کارگر کرامی باد

      
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

امارات در هند ترمینال بزرگ کانتینری می‌سازد

شرکت DP World امارات قراردادی را با اداره بندر Deendayal هند به ارزش نیم میلیارد دلار به منظور سرمایه گذاری در ساخت ترمینال بزرگ با ظرفیت ۲.۱۹ میلیون کانتینر در این بندر امضا کرد.
کد خبر: ۹۶۹۰۹

امارات در هند ترمینال بزرگ کانتینری می‌سازد

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از safety۴sea؛ این پروژه شامل توسعه، بهره برداری و نگهداری ترمینال بزرگ با ظرفیت ۲.۱۹ میلیون teu کانتینر در سال بین مدیران DP World امارات و مسئولان هندی به امضا رسید.

بر این اساس شرکت DP World یک ترمینال بزرگ در نزدیکی بندر Deendaya هند با هزینه ۵۱۰ میلیون دلار احداث می‌کند که این پروژه در سال ۲۰۲۷ میلادی با تجهیزات پیشرفته و اسکله ۱۱۰۰ متری احداث شده و قادر خواهد بود کشتی‌هایی با ظرفیت ۱۸ هزار teu کانتینر را پذیرش کند.  

براساس این گزارش این ترمینال از طریق شبکه جاده‌ای، بزرگراه‌ها، راه آهن و کریدور‌های حمل‌و‌نقل به نقاط مختلف هند متصل شده و پشتیبانی لجستیک شمال، غرب و مرکز هند را  برعهده خواهد داشت.

قرارداد این پروژه بین رئیس اداره بندر و سلطان احمد سلیم مدیرعامل شرکت DP World امارات طی مراسمی در دهلی نو امضا شد.

این پروژه به صورت (BOT) برای یک دوره ۳۰ ساله با امکان تمدید برای ۲۰ سال دیگر به اجرا در خواهد آمد.

سلطان احمد بن سلیم مدیر‌عامل DP World  امارات در مراسم امضای این قرارداد گفت که اجرای این پروژه نقطه عطفی در تلاش جمعی ما برای تأمین زیر‌ساخت‌های هند به شمار می‌رود.

راجیو دار مدیر‌عامل صندوق سرمایه گذاری ملی هند نیز در این باره گفت که این پروژه ارزش قابل توجهی برای کاربران صنعت حمل‌و‌نقل دریایی ایجاد می‌کند و به دولت کمک خواهد کرد تا در هزینه‌های لجستیک صرفه جویی لازم را به عمل آورده و بر سود‌آوری آن  بیفزاید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار