روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

۲ شناور برای مهار و جمع‌آوری آلودگی نفتی به گناوه اعزام شد/ نشت نفت از خطوط انتقال نفت

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به نشت نفت از خطوط انتقال نفت از بندر گناوه تا جزیره خارگ گفت: ۲ شناور برای مهار و جمع‌آوری آلودگی نفتی در مسیر دریایی گناوه - خارگ اعزام شده است.
کد خبر: ۹۶۸۸۵

۲ شناور برای مهار و جمع‌آوری آلودگی نفتی به گناوه اعزام شد/ نشت نفت از خطوط انتقال نفت


عبدالرحمن مرادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به مشاهده آلودگی نفتی در مسیر دریایی گناوه تا خارگ اظهار داشت: علت آلودگی نفتی نشت نفت از یکی از خطوط انتقال زیر دریا از گناوه به سمت جزیره خارگ است.

وی از استقرار تیم‌های پاکسازی و جمع‌آوری آلودگی نفتی خبر داد و بیان کرد: : دو فروند شناور همراه با تیم‌های تخصصی برای مهار نشت و پاکسازی آلودگی نفتی اعزام شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اضافه کرد: برای جلوگیری از نشت نفت از خطوط لوله‌ها در بستر دریا فعالیت تیم‌های غواصی آغاز شده است.

مرادزاده اضافه کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با همکاری پایانه نفتی خارگ مکلف شده است تا در کوتاه‌ترین زمان نسبت به مهار نشت و جمع‌آوری لکه‌های نفتی در مسیر دریایی اقدام کنند.

وی دستگاه متولی مقابله با آلودگی نفتی در دریا را اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر دانست و ادامه داد: پس از مهار و جمع‌آوری لکه‌های نفتی پس از اخذ گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، موارد آلودگی پیگیری قانونی می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار