روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

مرزبانان بوشهری ۵۵ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردند

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۵۵ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک شناور در نوار ساحلی بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۶۷۸۵

مرزبانان بوشهری ۵۵ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردند

سرهنگ ستاد یدالله شرفی در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق در نوار ساحلی و مرز دریایی خلیج‌فارس استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: مرزبانان استان در نقاط ساحلی استان بوشهر مستقر هستند و با تخلفات از جمله قاچاق کالا مقابله می‌کنند.

وی از امنیت پایدار در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: همکاری و مشارکت ساحل‌نشینان استان بوشهر در امر مقابله با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر ستودنی است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از عملیات مقابله با کالای قاچاق در نوار ساحلی بوشهر خبر داد و بیان کرد: مرزبانان استان بوشهر موفق شدند در اقدامی به موقع یک فروند شناور حامل مقدار زیادی کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

سرهنگ شرفی از کشف کالا‌ها و اجناس فاقد مجوز قانونی از شناور توقیفی خبر داد و تصریح کرد: در بازدید از شناور توقیفی، ۵۰۰ عدد تیغه الماس تراشکاری، ۸۴ دستگاه کنسول بازی به همراه لوازم جانبی، یک‌هزار و ۱۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل، ۳۶ دستگاه تلویزیون، ۳ دستگاه موتورسیکلت و یک موتور قایق و دیگر اقلام که فاقد مجوز قانونی بودند کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۵۵ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال برآورد کردند افزود: در این راستا دو نفر دستگیر و به همراه پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مرزبانان، با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق کالا، اجازه هیچ‌گونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی و دریایی را به قاچاقچیان نخواهند داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار