روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

خروج ۸۵ درصد کالا‌های رسوبی از بنادر استان بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه تعیین تکلیف و خروج کالا‌های رسوبی به عنوان یکی از مولفه‌های مهم در ارزیابی عملکرد بنادر است گفت: در این راستا خروج ۸۵ درصد کالا‌های رسوبی بنادر استان بوشهر ثبت شد.
کد خبر: ۹۶۷۶۳

خروج ۸۵ درصد کالا‌های رسوبی از بنادر استان بوشهر


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب با بیان اینکه بنادر و دریانوردی استان بوشهر از دستگاه‌های پیشتاز در  سرعت بخشی به فرایند ترخیص کالا معرفی شده است اظهار داشت: به پاس عملکرد قابل توجه بنادر بوشهر، گناوه، کنگان و دیر در تعیین تکلیف کالا‌های رسوبی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با صدور لوح تقدیر‌هایی جداگانه از مهرانگیز رئیس کل دادگستری، سعیدی مدیرکل تعزیزات حکومتی، شهبازی مدیرکل بازرسی، سلیمانی ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر، حسن پور دادستان و مختاری معاون دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر به عنوان مدیران مؤثر و همراه در سرعت‌بخشی به ترخیص کالا‌های رسوبی قدردانی کرد.

وی بیان کرد: تعیین تکلیف و خروج کالا‌های رسوبی به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم در ارزیابی عملکرد بنادر است که استان بوشهر توانسته با ثبت رکورد بالای ۸۵ درصدی در تعیین تکلیف و خروج کالا‌های رسوبی در این شاخص به عنوان استان پیشتاز لقب بگیرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: ثبت چنین رکوردی بدون تردید ارمغان‌آور آزاد‌سازی ظرفیت‌های انبارش کالا و در نهایت اعتماد بیش از پیش صاحبان کالا برای واردات کالا از بنادر استان بوشهر است که باید این موفقیت را حاصل همراهی شایسته و ارزشمند مدیران ذی‌ربط در استان بدانیم.
شکیبی نسب اظهار کرد: با توجه به اهمیت تعیین تکلیف کالا‌های رسوبی در تأمین نیاز‌های کشور و به ویژه مواد اولیه موردنیاز خط تولید، اداره کل بنادر بوشهر همواره نگاهی مثبت و استراتژیک به این مقوله دارد.
وی افزود: امید است در سایه این عملکرد مثبت و همچنین ساز‌و‌کار‌های حمایتی تدارک دیده برای صاحبان کالا، بنادر بوشهر بتوانند افزایش عملکرد ۱۱ درصدی تخلیه و بارگیری ۴ ماهه امسال را با ضرب آهنگ بیشتری تداوم بخشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار