۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبر داد:

کشف محموله بزرگ ۹۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق در بندر ریگ

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور با ۹۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر ریگ استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۴۰

کشف محموله بزرگ ۹۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق در بندر ریگ

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی از توقیف یک شناور حامل کالای قاچاق خبر داد و اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در یک شناور و احتمال تخلیه غیر مجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع موفق به توقیف شناور در بندر ریگ شدند.
وی افزود: مأموران در بررسی شناور توقیفی، ۱۵۰۰ دست پوشاک، ۲۰۰ طاقه پارچه به متراژ ۱۰ هزار متر، ۱۵۵۰ عدد لوازم یدکی خودرو، ۲۴۰۰ عدد لوازم آشپزخانه، ۵۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل و صد‌ها قلم کالای قاچاق خارج از مانیفست و مازاد بر سهمیه ملوانی کشف شد.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن اشاره به توقیف شناور تجاری و دستگیری دو نفر متهم، ارزش کالای کشف شده را ۹۵ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال عنوان کرد که به همراه پرونده متشکله تحویل مقامات قضایی شد.
شرفی در ادامه با اشاره به اینکه مرز‌های دریایی خلیج فارس توسط مرزبانانی نگهداری و نگهبانی می‌شود، افزود: مرزبانان استان بوشهر شبانه روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرز دریای خلیج فارس زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار