۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

امروز؛ مرکز گردشگری دریایی در بوشهر افتتاح شد

مرکز گردشگری دریایی "درسا" واقع در ساحل شهرستان بوشهر، صبح امروز با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۰۱۴
امروز؛ مرکز گردشگری دریایی در بوشهر افتتاح شد
 
محمد حسین ارسطوزاده در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: مرکز گردشگری دریایی "درسا" واقع در ساحل شهرستان بوشهر، صبح امروز با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مناسبت بزرگداتشت ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، ادامه داد: این مرکز گردشگری در زمینی به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع در ساحل شهرستان بوشهر احداث شده است.

به گفته وی، این پروژه بزرگ گردشگری با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و سرمایه گذار بخش خصوصی ایجاد شده است.

این مقام مسئول در استان بوشهر یادآور شد: به منظور ساخت این مرکز گردشگری در ساحل بوشهر، ۱۴۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به ایجاد مرکز اقامتی در این پروژه بیان داشت: مرکز اقامتی این پروژه شامل ۲۰ اتاق و ۴۰ تخت است که برای ۲۰ نفر اشتغال‌زایی فراهم کرده است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در ادامه خاطرنشان ساخت: در این مرکز گردشگری دریایی واقع در بوشهر سایر خدمات گردشگری، تفریحی و پذیرایی به گردشگران ورودی ارائه خواهد شد.

به گفته ارسطوزاده، افتتاح و بهره برداری از این مرکز گردشگری می‌تواند نقش بسیار مهمی در جذب گردشگران و رونق هر چه بیشتر گردشگری دریایی در استان بوشهر داشته باشد.

وی یادآور شد: قبل از افتتاح مرکز گردشگری دریایی درسا، موزۀ منطقه‌ای خلیج فارس با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع  دستی و گردشگری به بهره برداری رسید.

به گفته وی، طی روز‌های آتی سایر پروژه‌های مرتبط با میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری به بهره برداری خواهد رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار