۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

کرونا و افزایش ۱۰ برابری تقاضا‌ی فنّاوری دیجیتال در حمل و نقل دریایی

بر اساس مطالعاتی که توسط مؤسسه جهانی McKinsey صورت گرفته تقاضا برای فنّاوری دیجیتال در دوران کرونا ۱۰ برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۸۲۵۸
کرونا و افزایش ۱۰ برابری تقاضا‌ی فنّاوری دیجیتال در حمل و نقل دریایی
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، "Alexander Buchmann"  مدیرعامل Hanseaticsoft در این زمینه گفت: شیوع کرونا پذیرش فنّاوری‌های دیجیتال در بخش حمل و نقل دریایی را چند سال تسریع کرده است.

وی افزود: تقاضا برای فنّاوری دیجیتال ۱۰ برابر شده، زیرا مشاغل دریایی مجبور شدند از شیوه‌های جدید کاری در دوران شیوع کرونا استفاده کنند که دراین مسیر به موفقیت‌های زیادی هم دست یافته‌اند در حالیکه در شرایط کاملاً معمولی انجام این کار به سال‌ها زمان نیاز داشت.

وی ادامه داد: دنیای تجارت به طور فزاینده به فنّاوری متکی است و بروز کووید ۱۹ نشان داد که شرکت حمل و نقل دریایی باید روش‌های جدید افزایش کار‌آیی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها را  پیدا کنند  که همین امر باعث شده بسیاری به سمت و سوی  فنّاوری دیجیتالی روی آورند در واقع محدودیت‌های کرونایی باعث آن شد.

از سوی دیگر متخصص satcom IEC Telecom نیز در این زمینه  یاد‌آور شد: بر اساس مطالعات انجام شده توسط مکنزی در سال ۲۰۱۷ نیمی از مدیران که در نظر‌سنجی این مؤسسه شرکت کرده بودند صرفه‌جویی در هزینه‌ها را به عنوان اولویت استراتژی‌های دیجیتالی خود اعلام کرده بودند.

در حالیکه در سال ۲۰۲۰، ۱۰ درصد از پاسخ دهندگان به بحث فنّاوری از این دریچه نگاه می‌کنند و بیش از نیمی از پاسخ دهندگان یاد‌آور شدند ارزش اصلی فنّاوری نه تنها در صرفه‌جویی خلاصه نمی‌شود بلکه مجهز کردن سیستم‌های حمل‌ونقلی، در مدرن‌سازی و کسب مزیت‌های رقابتی است.

وی می‌گوید: در این ارتباط Hanseaticsoft's Cloud Fleet Manager) CFM) به شرکت‌ها کمک می‌کند در وقت صرفه‌جویی کنند و هزینه‌ها را کاهش داده تا شرکت‌ها از رقابت بیشتری برخوردار شوند.

وی در پایان خاطر نشان ساخت انتظار داریم بسیاری از شرکت ها‌ی حمل و نقل دریایی به پتانسیل نرم‌افزار‌های  مبتنی بر فنّاوری ابری پی برده و سیستم‌های خود را کاملاً متحول کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار