روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

اقدامات پیشگیرانه سنگاپور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

اقدامات پیشگیرانه سنگاپور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا
اداره دریایی و بندری سنگاپور (MPA) اقدامات پیشگیرانه جدیدی را به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بنادر این کشور اعمال کرده است.
کد خبر: ۸۶۱۵۸
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، بر این اساس کلیه کشتی‌های ورودی به بندر با سابقه سفر به چین باید ۱۴ روز از تاریخ خروج آنان از چین گذشته باشد.

 ازسوی دیگر کلیۀ کشتی‌های ورودی به بنادر با سابقه سفر به کره جنوبی نیز دو هفته  از زمان حرکت آنان سپری شده باشد. در چنین صورتی کشتی‌ها برای انجام عملیات می‌توانند در ترمینال‌ها و اسکله‌ها حضور داشته باشند در غیر این صورت از ورود آنان به بنادر جلوگیری شده و باید حتماً غربالگری شوند.

از سوی دیگر کلیۀ کشتی‌ها‌ی مسافری که وارد بنادر می‌شوند باید قبل از پهلوگیری مجوز بهداشتی اداره دریایی و بندری سنگاپور را داشته باشند.

این گزارش حاکی است صاحبان کشتی و مدیران خطوط کشتیرانی و بندری، اپراتور‌ها  و نمایندگان خطوط  کشتیرانی باید کارت سلامت خود را مبنی بر عدم ابتلا به انواع بیماری تنفسی همراه داشته باشند.

بر اساس دستورالعمل صادره از سوی (MPA) در صورت مشاهده کوچکترین علائم تنفسی یا احساس تب بلافاصله تمامی کارکنان به مراکز درمانی معرفی می‌شوند.

علاوه بر این اپراتور‌های کشتی‌های مسافری و باری باید نسبت به ضدعفونی کردن تمام سطوح کشتی به ویژه مناطقی که به صورت مشترک یا عمومی استفاده می‌شود زیر نظر کادر درمانی اقدام کنند.

در  پایان این گزارش آمده است در حال حاضر کارکنانی که تبعه کره جنوبی  یا چین هستند، فقط اجازه دارند با خانواده‌های خود در کشور مبدأ ارتباط تلفنی داشته باشند و اجازه مرخصی برای عزیمت به این کشور‌ها  را ندارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار