۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
معاون فنی بازرگانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت:

کیفیت آموزش برای کشتیرانی بسیار حائز اهمیت است

معاون فنی بازرگانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر یکی از بهترین مراکز آموزشی کشور است.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۸۰۵۲
کیفیت آموزش برای کشتیرانی بسیار حائز اهمیت است
 به گزارش خبرنگارمانا کاپیتان امیرسامان ترابی زاده که در مراسم پایان دوره دانشجویان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دریایی امام خمینی(ره) نوشهر سخن می‌گفت با ابراز تاسف از حادثه برای نفتکش سانچی، اظهار داشت: این حادثه دلخراش اهمیت آموزش نیروی انسانی را هر چه بیشتر روشن کرد.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) یکی از بهترین مراکز آموزشی کشور است، خاطر نشان کرد: امید است دانشجویان کشتیرانی جمهوری اسلامی در دوره آموزشی خود از این محیط آموزشی بهره کامل را برده باشند.
ترابی زاده ضمن ابراز تشکر از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مسئولین دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) در کمک به آموزش نیروی انسانی توانمند برای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بزرگترین سرمایه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، نیروی انسانی آن است و ناوگان بدون نیروی انسانی کارآزموده ارزشی ندارد.
معاون فنی بازرگانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران حضور جمع بزرگی از مدیران مجموعه کشتیرانی را در مراسم پایان دوره دانشجویان این مجموعه  نماد اهمیت آموزش صحیح نیروی انسانی در این شرکت دانست و گفت: آینده این دانشجویان موفق و پراز سرافرازی در خدمت به کشور خواهد بود.
 
دانشجویان سرمایه انسانی کشتیرانی جمهوری اسلامی هستند/ حادثه نفتکش برای همقطاران غمبار است 
 همچنین مدیرعامل شرکت تامین نیروی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با ابراز تاسف از حادثه نفتکش سانچی اظهار داشت: مراسم امروز تحت تاثیر این واقعه غمبار است اما دعا می‌کنیم که بزودی خبر سلامتی همقطارانمان را در شرکت ملی نفتکش دریافت کنیم.
کاپیتان رضا آقایی با اعلام اینکه به دستور دکتر محمد سعیدی مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران کشتی های این شرکت که در منطقه حضور دارند برای کمک به عملیات جستجو و نجات اعزام شده اند، خاطر نشان کرد: حادثه برای نفتکش سانچی به ما یادآور شد که باید برای حوادث دریایی و دشواری های کار دریانوردی همواره آماده باشیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز(سه شنبه) دوره یکساله آموزشی ۱۲۲ نفر از دانشجویان بورسیه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پایان می باید، گفت: از ۱۲۷ دانشجویانی که دوره آموزشی خود را در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نیروی دریایی جمهوری اسلامی‌ ایران آغاز کردند، ۱۲۲ نفر این دوره را به اتمام رسانده اند و برای تکمیل دوره آموزشی خود از بهمن ماه سال جاری به مرکز آموزشی بوشهر کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعزام می شوند.
مدیرعامل شرکت تامین تامین نیروی کشتیرانی جمهوری اسلامی‌ایران درپایان خاطر نشان کرد: کشتیرانی جمهوری اسلامی برای دانشجویان خود به عنوان سرمایه های انسانی آینده این شرکت ارزش و اعتبار زیادی قائل است و نسبت به کیفیت بالای آموزش آنها اهتمام بسیاری دارد.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار