روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

خبرنگار مانا رتبه دوم مسابقات راپمی را کسب کرد

خبرنگار محیط زیست مانا رتبه سوم مسابقه کنوانسیون منطقه ای حفاظت از محیط زیست دریایی خلیج فارس و دریای عمان راپمی ROPME را کسب کرد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۷۷۸۹۴
خبرنگار مانا رتبه دوم مسابقات راپمی را کسب کردبه گزارش خبرنگار مانا، در پی فراخوان مسابقه راپمی و ارسال اخبار مرتبط با محیط زیست خلیج فارس و دریای عمان از سطح کشور به سازمان محیط زیست ارسال شد، چهار اثر موق به کسب رتبه دوم و سوم شدند.
کنوانسیون راپمی هر سال این مسابقه را در قالب گزارش، مقاله، مقدمه، یادداشت و مستند برگزار می کند.
مسابقه راپمی امسال نفر اول نداشت و رتبه دوم و سوم به طور مشترک انتخاب شدند.
براساس این گزارش،« حسنا شمس آرا" خبرنگار محیط زیست مانا هم به طور مشترک با " لیلا مرگن" خبرنگار محیط زیست روزنامه شرق، رتبه دوم این مسابقه را به خود اختصاص دادند .
« ناهید حاجی لو" از روابط عمومی سازمان محیط زیست هم بطور مشترک با " سارا اسلامی" خبرنگار محیط زیست پایگاه خبری جهان سبز، رتبه سوم مسابقه کنوانسیون منطقه ای حفاظت از محیط زیست دریایی خلیج فارس و دریای عمان راپمی ROPME را کسب کردند.
مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر فعال در حوزه محیط زیست خلیج فارس و دریای عمان، ظهر امروز در حاشیه کارگاه تخصصی محیط زیست دریایی و نقش اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی که با حضور دکتر پروین فرشچی معاون دریایی سازمان حفاظت محیط زیست، دکترحسن محمدی هماهنگ کننده سازمان منطقه ای حفاظت از محیط زیست دریایی(راپمی) و تعدادی از مدیران حوزه معاونت دریایی سازمان حفاظت محیط زیست، مدیران سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان شیلات ایران و بخش خصوصی فعال در امور کشتیرانی برگزار شد.
منطقه دریایی راپمی (خلیج فارس و دریای عمان) یکی از مهمترین مناطق راهبردی جهان به شمار می آید و حفاظت از این اکو سیستم دریایی حساس در برابر آلودگی ها به ویژه فعالیت های نفتی، توسعه برنامه های اکتشاف و استخراج نفت و تردد نفتکش ها از اهمیت زیادی برای کشورهای منطقه و جهان برخوردار است.
با توجه به اهمیت موضوع و با توافق تمامی کشورهای منطقه، سازمان منطقه ای حفاظت از محیط زیست دریایی خلیج فارس و عمان (راپمی) تاسیس شد که مقر آن در کویت است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار