۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

کارگاه تخصصی محیط زیست دریایی برگزار شد

کارگاه تخصصی محیط زیست دریایی و نقش اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان منطقه ای محیط زیست خلیج فارس و دریای عمان (راپمی) با حضور جمعی از صاحب نظران این حوزه برگزار شد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۷۷۸۸۲
کارگاه تخصصی محیط زیست دریایی برگزار شد
به گزارش خبرنگار مانا کارگاه تخصصی محیط زیست دریایی و نقش اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی در قالب نشستی با خبرنگاران و در راستای ارتقاء دانش زیست محیطی خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.
در این کارگاه تخصصی معاونت محیط زیست دریایی، هماهنگ کننده سازمان منطقه ای راپمی، مدیرکل دفتر بررسی آلودگی های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست، مدیرکل دفتر زیست بوم های دریایی و مدیرکل دفتر سواحل و تالاب های ساحلی این سازمان نظرات کارشناسی خود را ارائه دادند.
همچنین در این کارگاه مدیر دفتر ایمنی، کیفیت و محیط زیست کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و نیز مدیر کل اخبار داخلی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخنرانی پرداختند.
با توجه به اهمیت اطلاع رسانی صحیح و شفاف در این کارگاه تخصصی از سازمان های ذیربط فعال در منطقه خلیج فارس و دریای عمان و بخش های تابعه معاونت محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست دعوت شده است تا عملکرد، چالش ها و برنامه های آتی در راستای حفاظت از محیط زیست دریایی با رویکرد برنامه توسعه ششم را تشریح کنند.
کارگاه تخصصی محیط زیست دریایی و نقش اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی به مدت دو روز در تاریخ های پنجم و ششم دی ماه در محل سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.
در پایان این کارگاه تخصصی دو روزه از آثار برتر خبرنگاران محیط زیست تقدیر به عمل خواهد آمد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار