۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
تاکید معاون سازمان بنادر و دریانوردی:

تعاملات بین بنادر و شهرهای پیرامونی افزایش یابد

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی بر ضرورت افزایش تعاملات بین بنادر و شهرهای پیرامونی با هدف رونق اقتصادی تاکید کرد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۷۸۲۴
تعاملات بین بنادر و شهرهای پیرامونی افزایش یابد
به گزارش مانا ، مهندس محمدرضا الهیار در نشست بررسی پیشرفت پروژه های عمرانی و فنی اداره کل بنادر ودریانوردی خوزستان در بندر امام(ره) با اشاره به وظایف حاکمیتی و مأموریت های متعدد سازمان بنادر و دریانوردی، بنادر را دروازه های تجارت کشور توصیف کرد و گفت: بنادر وظایف بسیار سنگینی در قبال بازرگانی و چرخه اقتصادی در آن دارند.
وی با اشاره به تغییرات تشکیلاتی در ساختار اداری و تفکیک دو حوزه دریایی و بندری از همدیگر، آن را فرصتی ارزنده برای حرکت به جلو و ارتقاء سطح انجام تعهدات سازمانی برشمرد و بر توجه بیشتر مدیران این حوزه بر رسالت ها و مأموریت های محوله تأکید کرد.
عضوهیئت عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی  همچنین بر بهره گیری از مزیت های بنادر برای ایجاد ارزش افزوده و ارتقاء توان لجستیکی تاکید کرد و افزود: با توجه به رسالت مسئولیت های اجتماعی؛ ایجاد زیر ساخت، تسهیلات گردشگری و توسعه بنادر ریل پایه از جمله مهم ترین رویکردهای سازمان بنادر و دریانوردی است که اخیرا به آن توجه ویژه ای شده است.
 الهیار باتاکید بر ضرورت افزایش تعاملات بین بنادر و شهرهای پیرامونی با هدف رونق اقتصادی و بهره گیری ازسرمایه های انسانی تصریح کرد:  بندرامام خمینی(ره) به عنوان  بندری پیشتاز در بهره گیری از ظرفیت حمل و نقل ریلی است که با بهره گیری از این ظرفیت، کمک شایانی به کاهش بار ترافیک جاده ای و تسهیل فرآیند جابجایی کالا خواهد شد.
وی سرمایه انسانی را ارزشمندترین سرمایه سازمانی عنوان کرده و بندرامام خمینی(ره) را به لحاظ وجود مدیران پرتلاش و خوش فکر از جمله بنادری برشمرد که از این سرمایه ارزشمند به خوبی برخوردار است و می باید قدردان این سرمایه ها بود و به نحو شایسته ای از آنها بهره برد.
الهیار همچنین ضمن بازدید از بندر شادگان، وضعیت پروژه های این بندر را مورد بررسی قرار داد. استان خوزستان هشت بندر تجاری کوچک ، متوسط و بزرگ دارد. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار