۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

تفاهم نامه‌ سرمایه‌گذاری در بندر بوشهر امضاء شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: از امضا تفاهم نامه‌ سرمایه‌گذاری بین بخش خصوصی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۷۷۷۶
 تفاهم نامه‌ سرمایه‌گذاری در بندر بوشهر امضاء شد
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمدمهدی بنچاری صبح امروز در آیین امضا تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های لجستیکی و تولیدی در بندر بوشهر گفت: بمنظور ایجاد فعالیتهای لجستیکیی، صنایع تولیدی و ارزش افزوده در منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر،  در مجتمع بندری نگین، تفاهم نامه ای بین بخش خصوصی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در روز ملی حمل و نقل امضا شد.
وی در ادامه با اشاره به توسعه طرح‌های بندری در بوشهر خاطر نشان کرد: مجتمع بندری نگین بوشهر یکی از مهم‌ترین طرح‌های سازمان بنادر و دریانوردی است که با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، مجتمع بندری نگین را به عنوان پسکرانه فعالیت‌های بندر بوشهر  دانست و افزود: با تکمیل پروژه‌های این مجتمع بندری، ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر به بیش از دو برابر افزایش می‌یابد.
بنچاری از تکمیل فاز نخست پایانه کانتینری بندر بوشهر خبرداد و گفت: ترمینال کانتینری مجتمع بندری جزیره نگین بوشهر با ظرفیت تخلیه و بارگیری 300 هزارTEU کانتینر دو ماه آینده افتتاح می‌شود.
وی پیشرفت فیزیکی پایانه کانتینری مجتمع بندری جزیره نگین بوشهر را 82 درصد دانست و تصریح کرد: دراجرای پایانه کانتینری مجتمع بندری نگین 340 میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌شود که ظرفیت تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری دربندر بوشهر سالانه به یک میلیون TEU کانتینر افزایش می‌یابد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار