روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

بندر سنگاپور در صدد ارتقاء سوخت رسانی LNG

اداره بندر و دریانوردی سنگاپور (MPA) با تزریق سرمایه هشت میلیون و 900 هزار دلاری گامی مثبت در تقویت سوخت رسانی LNG در این بندر برمی دارد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۷۷۱۲
بندر سنگاپور در صدد ارتقاء سوخت رسانی LNGبه گزارش گروه بین الملل مانا، ادارۀ بندر سنگاپور با هدف ساخت شناورهای سوخت رسان LNG برای تسهیل و ارتقا سوخت رسانی شناوربه شناور در این بندر و حمایت از برنامۀ فعلی بندر در ساخت شناورهایی با سوخت مصرفی LNG مبلغ هشت میلیون و 900 هزار دلار را به بودجه اضافه کرد.
بر اساس این گزارش، ادارۀ بندر و دریانوردی سنگاپور گفت: بودجۀ اولیه در سال 2015 میلادی و با هدف پشتیبانی کامل از شرکت های Keppel SMIT Towage Pte، Maju Maritime Pte، Harley Marine Asia Pte، Sinanju Tankers Pte و PSA Marine (Pte) تزریق شد.
این گزارش ضمن اشاره به ساخت شناورهای سوخت رسان LNG افزود: سه میلیون دلار سنگاپور به ازای ساخت هر فروند شناور سوخت رسان اختصاص می یابد که به طور مشترک با همکاری بندر سنگاپور و شرکت های نامبرده ساخته خواهد شد.
در همین راستا، شرکت ها باید دفتری در سنگاپور داشته باشد و شناورها باید در ادرۀ ثبت شناورهای سنگاپور ثبت شده و مجوز فعالیت سوخت رسانی آنها در بندر برای دست کم پنج سال صادر شود. همچنین، شرکت ها باید برنامه های آتی خود برای هر شناور را ارائه دهند که شامل مجوزهای منابع سوخت LNG ادارۀ MPA است.
در پایان این گزارش، مدیر ادارۀ بندر و دریانوردی سنگاپور گفت: همزمان با اجرایی شدن قانون سوخت کم سولفور 0.5 درصد سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) از نخستین روز ماه ژانویه سال 2020 میلادی، سوخت LNG یک گزینۀ پایدار و راه حلی آزموده شده برای مالکان خواهد بود. ادارۀ بندر و دریانوردی سنگاپور به عنوان بزرگترین های سوخت رسانی در جهان از تقاضاهای آتی با تکیه بر سوخت رسانی به روش شناوربه شناور استقبال می کند. این امر به صنعت در خصوص در درسترس بودن منبع LNG در مسیرهای اصلی کشتیرانی کمک شایان توجهی خواهد کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار