۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

انتصاب مدیر جدید در مرسک

بخش صنعت کانتینری مرسک مدیر جدید اجرایی خود را منصوب کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۷۱۱۳
انتصاب مدیر جدید در مرسک
به گزارش گروه بین الملل مانا، Sean Fitzgerald به عنوان مدیر اجرایی جدید بخش صنعت کانتینری شرکت کشتیرانی مرسک دانمارک منصوب شد و از نخستین روز ماه ژانویۀ سال 2018 میلادی آغاز به کار می کند.
بر اساس این گزارش، بخش صنعت کانتینری مرسک قسمتی از بخش لجستیک و حمل و نقل کشتیرانی مرسک است که در زمینۀ توسعه و ساخت کانتینرهای خشک و یخچالی فعالیت دارد.
این گزارش ضمن اشاره به سوابق مدیر جدید ادامه داد: Fitzgerald پیش از انتصاب مسئولیت مدیریت در شرکت Joy Global در چین- بخشی از کارخانۀ تولید کنندۀ Komatsu Mining ژاپن- را بر عهده داشت و پیش از آن چندین سمت اجرایی در شرکت جنرال الکتریک را در رزومۀ خود دارد.
در همین راستا، مدیر اجرایی جدید بخش صنعت کانتینری کشتیرانی مرسک مسئول جهت دهی استراتژیک و نظارت کامل بر عملیات سه تاسیسات تولید کنندۀ کانتینری وابسته به مرسک در Chile، چین و مرکز تحقیق و توسعه دانمارک است.
در پایان این گزارش، مدیر اسبق بخش کانتینری شرکت کشتیرانی مرسک گفت: ورود Sean Fitzgerald را به شرکت کشتیرانی مرسک خوشامد می گوئیم و از ورود وی با هدف ارتقا سطح دیگری از توسعه این شرکت بسیار خرسندیم. پس از گذر از مرحله چالشی سخت و سال های بحرانی شرکت کشتیرانی مرسک به سوددهی بازگشته است و در حال حاضر فرصت های بسیاری برای توسعه در اختیار دارد. اما در این میان، چالش هایی نیز در این صنعت و بازار رقابتی بیش از پیش وجود دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار