۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

چه کسی به شناورها تأییدیه می دهد؟

طبق معاهده های سازمان بین المللی دریانوردی (IMO)، شناورها از سوی افسران کشورهایی که با پرچم آنها فعالیت می کنند و سازمان های شناخته شده شده (RO) مورد بررسی و تأیید قرار می گیرند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۷۱۱۲
چه کسی به شناورها تأییدیه می دهد؟به گزارش گروه بین الملل مانا به عنوان بخشی از مراحل تأییدیه دادن به شناورها، برخی کشورها که به سازمان های شناخته شده جهت تأیید و بررسی شناورها وکالت می دهند باید سازمان های درست را تشخیص دهند، آنها را به رسمیت بشناسند و بر عملکردشان نظارت داشته باشند- این مطلب موضوع کارگاهی منطقه ای بود که سازمان بین المللی دریانوردی در ابوظبی و در بازۀ زمانی 31 ماه اکتبر- دوم نوامبر سال جاری میلادی برگزارکرد.
این رویداد به شرکت کنندگان عربستان و کشورهای مدیترانه کمک می کند تا مسئولیت های خود را تحت نظام نامه سازمان های شناخته شده (RO) که از ماه ژانویۀ سال 2015 میلادی لازم الاجرا شد، عملی کنند. در همین راستا، شرکت کنندگان در این دوره قادر خواهند بود به دانشی مبنی بر هماهنگ سازی، مکانیسم مستقل و آشکار که در شناسایی خطاهای سهوی سازمان های شناخته شده حائز اهمیت است، دست یابند. 
این کارگاه با همکاری نزدیک ادارۀ فدرال حمل و نقل امارات متحدۀ عربی و بنادر ابوظبی تحت برنامۀ همکاری فنی IMO برای حمایت از توسعه دریایی در کشورهای عرب و منطقه مدیترانه تشکیل شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار