۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
بدنبال تجمع ماهی فروشان؛

استاندار هرمزگان دستور رسیدگی به وضعیت بازار ماهی‌فروشان را صادر کرد

بدنبال تجمع تعدادی از ماهی‌فروشان بندرعباسی که اقدام به پیش‌خرید غرفه‌های بازار ماهی‌فروشان کرده بودند، در مقابل استانداری هرمزگان که خواستار رسیدگی به وضعیت پروژه بازار ماهی فروشان بودند، استاندار دستور رسیدگی به وضعیت این پروژه را صادر کرد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۷۶۸۰۰
استاندار هرمزگان دستور رسیدگی به وضعیت بازار ماهی‌فروشان را صادر کرد
به گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، صبح امروز حدود 200 نفر از کسانی که اقدام به پیش خرید غرفه‌های بازار ماهی‌فروشان کرده بودند با در دست داشتن پلاکاردهای مختلف در مقابل استانداری هرمزگان تجمع کرده و خواستار تعیین تکلیف و ادای حق خود شدند.
مصطفی، یکی از این افراد معترض در این ارتباط گفت: قرار بوده پروژه احداث بازار ماهی‌فروشان با 300 باب غرفه و 300 پارکینگ طی دو سال در زمینی به مساحت یک هکتار احداث شود و پارک تفریحی هم ظرف مدت شش ماه در کنار این پروژه به بهره‌برداری برسد اما هیچ خبری از سرانجام این پروژه نیست.
وی افزود: برای مغازه‌های ۱۰ متری ۷۵ میلیون تومان، برای مغازه‌های ۲۰ متری ۱۳۰ میلیون تومان و برای مغازه‌هایی با موقعیت بهتر تا ۳۰۰ میلیون تومان از ما گرفته‌اند اما امروز زمزمه‌هایی از تخریب این بازار به گوش می‌رسد و کسی هم پاسخگوی ما نیست.
اضافه می شود، بازار ماهی‌فروشان بندرعباس یکی از  پروژه‌های جنجالی و حاشیه دار استان هرمزگان بوده که بسیاری از مسئولان استانی و حتی رییس جمهور نسبت به آن واکنش نشان داده و خواستار تخریب آن به منظور صیانت از حریم ساحل و دریا بودند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار