۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
استاندار هرمزگان تاکید کرد:

لزوم ورود کارشناسی به فعالیت‌های اقتصادی در دریا و سواحل

استاندار هرمزگان گفت: طرح جامع مدیریت و حفاظت از محیط زیست در مناطق ساحلی استان هرمزگان نقشه راه و تنظیم کننده فعالیت‌ها در این پهنه از سرزمین کشورمان است.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۷۶۵۵۹
لزوم ورود کارشناسی به فعالیت‌های اقتصادی در دریا و سواحلبه گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، فریدون همتی در نشست هماهنگی اجرای طرح جامع مدیریت و حفاظت از محیط زیست در مناطق ساحلی استان هرمزگان که با حضور معاونین سازمان حفاظت محیط زیست کشور در تهران برگزار شد، طرح جامع مدیریت و حفاظت از محیط زیست در مناطق ساحلی استان هرمزگان را بسیار مهم و کلیدی دانست و بیان داشت: ما در کنار ظرفیت‌های بزرگ محیطی در خلیج فارس و دریای عمان با محدودیت و ملاحظات زیست محیطی در بهره‌گیری از ظرفیت دریا و سواحل مواجه هستیم که نیاز است این موارد زیست محیطی به درستی رعایت شود.
وی ادامه داد: طرح جامع مدیریت و حفاظت از محیط زیست در مناطق ساحلی استان هرمزگان نقشه راه و تنظیم کننده فعالیت‌ها در این پهنه از سرزمین کشورمان است.
همتی تصریح کرد: ورود عقلانی و کارشناسی به فعالیت‌های اقتصادی در دریا و سواحل امری لازم و ضروری است که اجرای این طرح چنین شرایطی را فراهم می‌کند.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: اجرای طرح جامع مدیریت و حفاظت از محیط زیست در مناطق ساحلی استان هرمزگان موجب سرعت بخشیدن به انجام پروژه‌های توسعه‌ای در سواحل هرمزگان طبق اصول زیست محیطی می‌شود.
طرح جامع مدیریت و حفاظت از محیط زیست در مناطق ساحلی استان هرمزگان قرار است با همکاری آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن و سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان اجرا شود.
برچسب ها: هرمزگان
ارسال نظرات
آخرین اخبار