۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

شرکت بازرگانی سنگاپور به جرگه مالکان کشتی پیوست

شرکت بازرگانی Olam International سنگاپور به دنبال خرید چهار فروند فله برآلتراماکس، پای خود را در صنعت مالکان کشتی باز کرد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۶۰۲۷
شرکت بازرگانی سنگاپور به جرگه مالکان کشتی پیوست
به گزارش گروه بین الملل مانا شرکت بازرگانی Olam International سنگاپور، به دنبال خرید چهار فروند فله بر آلتراماکس از شرکت مدیریت کشتی Greathorse International چین، رد پایی برای خود در صنعت مالکیت شناورهای فله بر به جای گذاشت.
این گزارش ادامه داد: در حالی که بازار شرایط خوبی را تجربه می کند، Olam International با خرید شناورهای مذکور به موجی از سرمایه گذاری در بخش ساخت کشتی که ازسوی شرکت هایی مانند Cargill آمریکا،Trafigura هلند و Rhodium Energy سنگاپور در سال جاری میلادی به راه افتاده است، پیوست. با این وجود، در مقایسه با میزان ساخت سفارشات جدید از سوی شرکت های مذکور، Olam راه طولانی را در پیش دارد.
شناورهای خریداری شده شامل فله بر Tiger Zhejiang, با ظرفیت 63 هزار و 488 DWT، فله بر Tiger Beijing با ظرفیت 63 هزار 997 DWT، فله بر Tiger Hong Kong با ظرفیت 63 هزار و 570 DWT و فله بر Tiger Tianjin با ظرفیت 63 هزار و 488 DWT هستند.
جزئیات مربوط به قیمت هنوز منتشر نشده است، اما Howe Robinson quotes در گزارش هفتگی خرید و فروش خود گزارش داد، تمامی شناورها به ارزش 80 میلیون دلار فروخته شدند.
بر طبق گروه تحقیقی کلارکسونز لندن، از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، تعداد 423 فروند در بازار فله خشک دست به دست شده اند، بالاترین فروش شناورهای دست دوم در بخش فله برهای سوپراماکس و آلتراماکس اتفاق افتاده است.
این گزارش در پایان نوشت: شرکت بازرگانی Olam سنگاپور مدیریت زنجیره عرضه از محصولات کشاورزی و مواد غذایی در حدود 70 کشور در سراسر جهان را بر عهده دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار