۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷

اختلاف بر سر انتصاب معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند

در پی اعتراض برخی مسئولان، شهروندان و نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند عیدان ترک زاده را در حکمی به سرپرستی معاونت سرمایه گذاری و اقتصادی برگزید.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۵۴۳۸
اختلاف بر سر انتصاب معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند
به گزارش خبرنگارمانا درحالی که هفته گذشته، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند طی حکمی برادرش محمود زمانی را به سمت سرپرست معاون سرمایه گذاری و اقتصادی منطقه آزاد اروند منصوب کرد، امروز وی را از سمتش برکنار و محمود عیدان ترک زاده به عنوان سرپرست جدید این معاونت منصوب شد.
بنا به این گزارش برکناری غیرمنتظره و غیرمترقبه محمدرضا معتمدی معاون سرمایه گذاری و اقتصادی منطقه آزاد اروند با واکنش منفی برخی محافل اقتصادی و سیاسی مواجه شد.
هرچند معتمدی به عنوان مشاور وزیر مدیرعامل در امور سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند منصوب شد ولی افکارعمومی و ابهام ها را درباره علل برکناری وی اقناع نکرد.
معتمدی نیز در باره علل برکناریش از سوی مدیرعامل توضیحی نداده است.
جمعه گذشته شماری از نمازگزاران در اهواز نسبت به برکناری معتمدی معاون سرمایه گذاری و اقتصادی منطقه آزاد اروند اعتراض کردند و در این ارتباط خواهان پاسخگویی روشن مسئولان این سازمان شدند.
معاونت سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند از اهمیت زیادی در جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی دارد.
منطقه آزاد اروند در مدت 12سال از شکل گیری آن 6 مدیرعامل به خود دیده و در این مدت در همه بخش های آنان شاهد تغیر و تحول مدیریتی در همه سطوح بوده است. بنادر آبادان ، خرمشهر ، جزیره مینو و بخشی از ساحل شرقی اروندرود جزو محدوده منطقه آزاد اروند محسوب می شوند.
برچسب ها: اروند کنار
ارسال نظرات
آخرین اخبار