۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

زیرساخت‌های گردشگری در گیلان فراهم شده است

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه انزلی گفت: زیرساخت‌های گردشگری و سرمایه گذاری در گیلان فراهم شده است.
نویسنده: فاطمه ثابت
کد خبر: ۷۵۳۲۲
زیرساخت‌های گردشگری در گیلان فراهم شده استسیاوش امینی در گفتگو با خبرنگار مانا در گیلان بخشی از اقتصاد این استان را در ایجاد یاپایه دانست و اظهار کرد: اتفاقات خوبی در حوزه ایجاد زیرساخت‌ها در منطقه آزاد انزلی ایجاد شده و این منطقه را از حالت رکود خارج کرده است.
وی منطقه آزاد انزلی را نقطه ثقل ارتباط ایران با کشورهای سی.آی.اس عنوان کرد و افزود: این امر می‌تواند به توسعه گیلان کمک کند و در این راستا زیرساخت‌های لازم در حوزه‌های گردشگری، تولید و بازرگانی ایجاد شده است.
مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه انزلی با بیان اینکه منطقه آزاد دارای قرارگاهی به عنوان گفتمان تجاری، پیوند بین تولید و بازرگانی، کارآفرینان، شرکت‌های دانش‌بنیان و دستگاه‌هایی که اهداف توسعه‌ای را در داخل گیلان دنبال می‌کنند در سال‌های گذشته نبود، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط مدیرعامل منطقه آزاد انزلی، مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های این منطقه ایجاد شده و نه‌تنها در شمال ایران بلکه در سطح کشور به لحاظ موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر است.
وی به برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در منطقه آزاد انزلی در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: فراهم کردن زمینه ارتباط گیلان با دیگر مناطق کشور و در حوزه بین‌الملل حائز اهمیت است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار