هفته کار و کارگر کرامی باد

      
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
پس از حمله سایبری:

عملیات بندری در اپراتور APM نرمال شد

تحلیلگران شرکت تامین کنندۀ بار صنعت حمل و نقل کانتینری از تاثیر ناچیز حملۀ سایبری اخیر بر ترمینال های APM خبر دادند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۵۰۱۰
عملیات بندری در اپراتور APM نرمال شدبه گزارش گروه بین الملل مانا شرکت تامین کنندۀ بار صنعت حمل و نقل کانتینری در کپنهاگ موسوم به SeaIntel، عملکرد ترمینال های APM را در کوتاه مدت عادی توصیف کرد و بر عدم تاثیر جدی بر نوسانات عملیات آن بعد از حملۀ سایبری اخیر تاکید کرد.
بر همین اساس، SeaIntl گفت: پس از حملۀ سایبری به ترمینال های APM عملیات مدیریت و جابه جایی بار برای چند روز متوالی سرعت کندی گرفت اما نرمال گزارش شد.
این گزارش ضمن اشاره به تاثیر جدیِ حملۀ سایبری اخیر به ترمینال های خاص ادامه داد: ترمینال های تمام خودکار مانند ترمینال Maasvlakte II در بندر روتردام هلند عملیات خود را به مدت یک هفته و به طور کامل متوقف کردند. در مجموع تاثیر این حمله بر عملکرد تمامیِ 68 ترمینال APM ضعیف اعلام شد.
در همین راستا، مدیر SeaIntl گفت: پس از حملۀ سایبری تا چند روز شاهد تاخیر در زمان رسیدن شناورها و طولانی شدن اقامت آنها در لنگرگاه بودیم اما این روال طبیعی است و علت آن تنها حملۀ سایبری نیست.
این درحالی است که در بدترین شرایط ایجاد شده در روتردام شناورها مجبور به تغییر مسیر شدند و مدت اقامت آنها به طور میانگین دو برابر شد و به سه روز رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار