روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

ادامۀ اعتصاب ها در بنادر اسپانیا

مدیریت بار در بنادر اسپانیا در پی اعتصاب کارگران بندری به مدت سه هفته با اختلال شدید روبه شد و این اختلال به دنبال اعلام اعتصاب جدید 48 ساعته از سوی کارگران تشدید شد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۴۵۲۷
ادامۀ اعتصاب ها در بنادر اسپانیابه گزارش گروه بین الملل مانا، بیش از 40 فروند شناور پس از اعلام کارگران بندری مبنی بر اعتصاب 48 ساعته از مسیر خود به مقصد بنادر بزرگ اسپانیا بازگشتند و تعدادی شناور دیگر در بلاتکلیفی به سر می برند.
بر اساس این گزارش، کارگران پیش از این اطلاعیه اعتصاب های 24 ساعته خود را در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعۀ هفتۀ آتی اعلام کرده بودند. این در حالی است که بنادر اسپانیا مجموعه ای از اعتصاب های دو روزه در هفتۀ پایانی ماه جاری و هفتۀ نخستین ماه جولای را شاهد خواهند بود.
این گزارش ضمن اشاره به تاریخ اعتصاب ها افزود: اعتصاب های دو روزۀ هفتۀ پایانی ماه جاری در تاریخ های 26 تا 28  و 29 ژوئن تا 1 جولای، از 1 تا 3 و 7 تا 9 جولای انجام خواهند شد.
هماهنگ کنندۀ اعتصاب های کارگران بندری اسپانیا اعلام کرد که کارگران بندری در اعتصاب های جدید خود به دنبال تضمین امنیت شغلی شش هزار و 150 کارگر در 28 بندر دولتی اسپانیا هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار