۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

خط کروز کارنیوال 4500 نفر نیرو می گیرد

خط کروز ایتالیا موسوم به Costa Group به همراه شرکت مادر خود تا سال 2022 میلادی چهار هزار و 500 نیروی ایتالیایی را استخدام می کند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۴۲۳۰
خط کروز کارنیوال 4500 نفر نیرو می گیردبه گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از کروز Carnival، در حال حاضر پنج هزار نیروی ایتالیایی در این شرکت فعالیت دارند که قرار است تا سال 2022 میلادی چهار هزار و 500 نفر دیگر به آنان برای پوشش حمایت های لازم در شناورهای جدید و شناورهایی که درحال ساخت هستند ملحق شوند.
بر اساس این گزارش و به موجب پهلوگیری شناور کروز AIDA در Genoa در سال جاری میلادی نیز با ورود شناور AIDAperla در ماه جاری شاهد افزایش نیروی انسانی در این خط کروز خواهیم بود.
این گزارش ضمن اشاره به شناور AIDAperla افزود: این شناور در مدیترانه فعالیت خواهد کرد و به طور هفتگی در Civitavecchia، رم و Livorno در مجموع بیش از 60 توقف در ایتالیا در سال جاری میلادی خواهد داشت.
برهمین اساس مدیر شرکت کارنیوال گفت: شرکت کارنیوال یکی از بزرگترین سرمایه گذاران خارجی در ایتالیا است که کشوری استراتژیک برای رشد و توسعۀ این شرکت به حساب می آید.
وی ادامه داد: از سال 1990 تاکنون 68 فروند شناور برای برندهای مختلف و 10 خطوط برتر کروز جهان در یاردهای کشتی سازی ایتالیا ساخته ایم و 10 فروند دیگر با سرمایۀ گذاری در مجموع به ارزش 32 میلیارد یورو در حال ساخت هستند.
خط کروز Costa Group همچنین گفت: ناوگان این شرکت سال 2016 میلادی میزبان سه هزار مسافر بوده است که خبر از افزایش 13 درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه سال 2015 می دهد. افزون بر آن، این شرکت انتظار افزایش تعداد بیشتر مسافران با راه اندازی شناور AIDperla در سال جاری میلادی را دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار