۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
مدیر عملیات شرکت پایانه‌های نفتی ایران:

پروژه‌های مدیریت خوردگی صنعت نفت در پایانه‌های نفتی ایران اجرایی شد

مدیر عملیات شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: پروژه‌های مرتبط با مدیریت خوردگی صنعت نفت برای نخستین بار در شرکت پایانه‌های نفتی ایران اجرا شده است.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۴۱۹۶
 پروژه‌های مدیریت خوردگی صنعت نفت در پایانه‌های نفتی ایران اجرایی شدبه گزارش خبرنگار مانا  سید پیروز موسوی در نشست هیئت مدیره این شرکت با بیان اینکه برنامه‌های مهمی در این شرکت تدوین و اجرایی شده است،گفت: شرکت پایانه های نفتی ایران همزمان با ابلاغ سند راهبردی مدیریت خوردگی صنعت نفت فعالیت های مطالعاتی، فنی و عملیاتی خود را در این زمینه آغاز کرد.
وی یادآور شد: در این زمینه در قالب فاز اول اجرای پروژه استقرار مدیریت خوردگی با توجه به ابلاغ سند راهبردی مدیریت خوردگی صنعت نفت،  تشکیل کارگروهی در این رابطه در دستور کار این شرکت قرار گرفت که با اجرای پروژه «دستورالعمل خودارزیابی و تدوین نقشه راه استقرار نظام مدیریت خوردگی» این فاز، وضعیت زیرساخت های مدیریت خوردگی مورد ارزیابی قرار گرفت.
موسوی ادامه داد: با توجه به تدوین نقشه راه پیشنهادی از نتایج حاصل از اجرای فاز اول و همچنین پیرو تصمیم های اتخاذ شده در جلسه کمیته مدیریت خوردگی وزارت نفت، شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان پایلوت در صنعت نفت برای اجرای فاز بعدی تعیین و انتخاب شد که در این زمینه نیز فاز دوم این پروژه با عنوان «تعیین وضعیت و ممیزی خوردگی بر مبنای هزینه و تربیت ارزیابان ممیزی در شرکت پایانه های نفتی ایران» در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: در حال حاضر مراحل نهایی پیگیری و آغاز فاز دوم در دست اجرا است که بر اساس دستورالعمل های موجود، نتایج این پروژه در تمامی شرکت های تابعه وزارت نفت مورد استفاده قرار می گیرد.
برچسب ها: پایانه نفتی
ارسال نظرات
آخرین اخبار