۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
هم‌زمان با روز زمین پاک:

سواحل نایبند پاکسازی شد

هم‌زمان با روز زمین پاک جمعی از کارکنان دوست‌دار محیط زیست پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در پاسداشت این روز، اقدام به پاکسازی مناطقی از سواحل نایبند در شهرستان عسلویه کردند.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۳۶۰۲
سواحل نایبند پاکسازی شد
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مسئول حفاظت محیط زیست پالایشگاه چهارم مجتمع پارس جنوبی با اشاره به پاکسازی سواحل نایبند هم‌جوار تاسیسات پارس جنوبی اظهار داشت: هم‌زمان با روز زمین پاک جمعی از کارکنان دوست‌دار محیط زیست پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در پاسداشت این روز، اقدام به پاکسازی مناطقی از سواحل نایبند کردند.
سعید ابراهیمی بیان کرد: این حرکت زیست محیطی با محوریت اداره محیط زیست پالایشگاه چهارم و با هدف گسترش فرهنگ زیست محیطی و قدردانی از مواهب الهی صورت پذیرفت.
وی با بیان اهمیت و جایگاه محیط زیست در زندگی انسانها و لزوم حفاظت از محیط زیست، حضور و مشارکت پرسنل در گرامی‌داشت این روز را نشانه توجه و درک فرهنگ صیانت از محیط زیست کارکنان مجتمع عنوان کرد.
در این اقدام شرکت کنندگان در پاکسازی سواحل نایبند با هدف پاکیزگی هر چه بیشتر طبیعت و احترام به زمینی که زیستگاه انسان‌هاست به پاکسازی ساحل زیبای نایبند پرداختند.
همچنین زباله‌های جمع‌آوری شده با همکاری شرکت مجری تنظیفات صنعتی به محل جمع آوری زباله ها انتقال یافت.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار