۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

افت 25 درصدی سفارشات جدید در کشتی سازی های چین

کشتی سازی های چین از افت 25 درصدی سفارشات جدید در نیمه نخست سال جاری میلادی خبر دادند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۳۴۳۸
افت 25 درصدی سفارشات جدید در کشتی سازی های چینبه گزارش گروه بین الملل مانا بر طبق آمار منتشر شده از سوی انجمن صنایع کشتی سازی ملی چین Cansi، کشتی سازی های چین شاهد کاهش 25 درصدی میزان سفارشات جدید و افزایش ظرفیت تناژ تکمیل شده شناورهای جدید در سه ماه نخست سال جاری میلادی بودند.
این گزارش ادامه داد: از ماه ژانویه تا مارس سال جاری میلادی، سفارشات جدید به میزان 5.54 میلیون DWT در کشتی سازی های چین به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، روند نزولی 25.4 درصد را به نمایش می گذارد.
از سوی دیگر، ظرفیت تناژ تکمیل شده شناورهای جدید در سه ماه نخست سال جاری میلادی 15.67 میلیون DWT است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 87.7 درصد افزایش داشته است.
علاوه بر این، ارزش کشتی های جدید تکمیل شده 80 درصد از کشتی سازی های اصلی چین، 12.47 میلیون دلار برآورد شده است که نسبت به سال گذشته 7.5 درصد تنزل یافته است.
لازم به ذکر است: در سه ماه نخست سال جاری میلادی، 80 درصد کشتی سازی های اصلی چین در مجموع درآمد 62.4 میلیارد RMB و سود 250 میلیون RMB را به ثبت رساندند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، به ترتیب 9.7 و 63.5 درصد کاهش را نشان می دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار