۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار:

خدمات گردشگری به بخش خصوصی واگذار شود

ظرفیت ها و قابلیت های گردشگری، تفریحی و توریستی چابهار از سوی تور لیدرهای حرفه ای در سطح ملی و بین المللی معرفی می شوند.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۷۳۳۹۱
خدمات گردشگری به بخش خصوصی واگذار شود
به گزارش مانا، سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار گفت: با هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده از سوی عبدالرحیم کردی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار  و امیرحسین جعفری مدیرعامل شرکت سفرهای علاءالدین و با حضور 45 نفر از تور لیدرهای حرفه ای و دفاتر خدمات مسافرتی دارای برند کشور در منطقه آزاد چابهار، ظرفیت ها و قابلیت های گردشگری، تفریحی و توریستی چابهار در سطوح ملی و بین المللی معرفی می شوند.
نصیربارکزهی برگزاری تور، آشناسازی و دعوت از آژانس های مطرح کشور با هدف امکان سنجی و معرفی ظرفیت های گردشگری منطقه را جزو اولویت های این معاونت برشمرد.
وی با اشاره به شعار، "استان سیستان و بلوچستان مقصد اصلی گردشگران در سال 96" و تمهیدات و سیاست گذاری های دستگاه های مربوطه بخش خصوصی برای تحقق این شعار تصریح کرد: مقصد اصلی غالب گردشگران ورودی به استان، منطقه آزاد چابهار است که معرفی آن به عنوان مقصد نوین گردشگری در ایران و بسترسازی برای حضور گردشگران از سیاست های راهبردی این سازمان به شمار می رود.
بارکزهی در ادامه به اقامت 350 هزار نفر مسافر در منطقه آزاد چابهار طی ایام نوروز و رشد 12 درصدی نسبت به نوروز گذشته و رضایتمندی مسافران از خدمات اعطایی اشاره کرد و گفت: در این راستا مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار به واگذاری اجرای برنامه های تفریحی، فرهنگی، هنری و گردشگری منطقه به بخش خصوصی جهت افزایش ظرفیت های اقامتی و پذیرایی، پروازها و سرمایه گذاری شرکت های فعال گردشگری تاکید دارد.
وی اضافه کرد: تهیه و چاپ اقلام اطلاع رسانی، حضور موثر در فضای مجازی و اجرای ده ها برنامه شاد و متنوع دیگر از سوی  بخش خصوصی برای نخستین بار در زمره دستاوردهای این معاونت در عرصه گردشگری است.
وی بیان کرد: بازدید از بندر باستانی تیس (چابهار) کوه های مریخی، سواحل ماسه ای، دریای زیبا، اسکله های ماهیگیری، درخت انجیر معابد، غارهای بان مسیتی، برنامه کشتی روی خلیج، غواصی، تفریحات و ورزش های دریایی از برنامه های تورلیدرها برای معرفی جاذبه های بکر چابهار است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار