روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری در کانال سوئز

منطقه اقتصادی کانال سوئز به منظور جذب سرمایه گذاری خارجی به ارزش دو میلیارد دلار با تعدادی از شرکت های بریتانیا وارد مذاکره شد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۲۵۶۰
سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری در کانال سوئزبه گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از مدیر منطقۀ اقتصادی کانال سوئز، چندین پروژه برای جذب سرمایه گذاری خارجی به ارزش دو میلیارد دلار به هشت نفر از نمایندگان شرکت های بریتانیا معرفی شد.
بر اساس این گزارش، پروژه های منطقۀ اقتصادی کانال سوئز به هشت شرکت بریتانیایی الاصل از جمله Weston+Williamson & Partners، Mott MacDonald، Carillion، Bridjes، Kadmos Counsaltants، Sarks Uk، LF Fast house and Maximus معرفی شد.
این گزارش ضمن اشاره به پروژه ها ادامه داد: ساخت یک کارخانۀ سیمان، یک کارخانه آهن، یک پالایشگاه نفتی، مجتمع تولید کاغذ، ساخت مرکز خدمات لجستیک و مجتمع تولید آلمینیوم در زمینی به مساحت پنج میلیون متر مربع از اهداف منطقۀ اقتصادی کانال سوئز برای جذب سرمایه گذاری خارجی است.
تصمیم مسئولین منطقۀ اقتصادیِ کانال سوئز برای جذب سرمایه گذاری خارجی به دنبال کاهش درآمد کانال در ماه ژانویه سال جاری میلادی اتخاذ شد. درآمد مجموع کانال در ماه ژانویه به 395 میلیون و 200 هزار دلار رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رقم 411 میلیون و 800 هزار دلار افت چهار درصدی را نشان می دهد.
بر همین اساس، کانال سوئز در مزایده ای با هدف افزایش ترافیک و درآمد کانال اقدام به ارائۀ تخفیف های 45، 55 و 65 درصدی برای شناورهای کانتینری کرده است که از بنادر کرانۀ شرقی آمریکا به سمت بنادر آسیای جنوب شرقی و جنوبی در تردد هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار