۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
افزایش سرعت باد در بوشهر

هشدار هواشناسی: دریانوردان بوشهری امروز به دریا نروند

کارشناس هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به تداوم وزش باد، تا پایان وقت سه‌شنبه خلیج فارس در استان بوشهر نا آرام است و به دریانوردان توصیه می‌شود در این مدت به دریا نروند.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۲۱۴۸
هشدار هواشناسی: دریانوردان بوشهری امروز به دریا نروندبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، زهرا راستگو با اشاره به نا آرامی خلیج فارس در استان بوشهر اظهار داشت: افزایش سرعت باد شمالی، خلیج فارس را از عصر دیروز نا آرام کرده است.
وی با بیان اینکه به تدریج خلیج فارس در سواحل استان بوشهر مواج می‌شود افزود: ابتدا سواحل جنوبی و سپس سواحل مرکزی و شمالی استان متلاطم خواهد شد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با تاکید بر پرهیزاز دریاروی دریانوردان در استان بوشهر ادامه داد: با توجه به تداوم وزش باد، تا پایان وقت سه‌شنبه خلیج فارس ناآرام خواهد بود و به دریانوردان توصیه می‌کنیم در این مدت به دریا نروند.
راستگو گفت: پیش بینی می‌شود سرعت وزش باد که از عصر دیروز 14 تا 36 کیلومتر در ساعت بوده در سواحل مرکزی و جنوبی استان به 16 تا 44 کیلومتر در ساعت نیز برسد.
او یادآور شد: ارتفاع موج از اواخر شب گذشته در سواحل شمالی استان به 60 تا 120 سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی استان به 90 تا 180 سانتیمتر رسید.
برچسب ها: مواج
ارسال نظرات
آخرین اخبار