روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

بزرگترین شناور دو جداره جهان ساخته می شود

شرکت Color Line ، تفاهم نامه ای را با گروه کشتی سازی و طراحی کشتی Ulstein Werft نروژ، برای ساخت بزرگترین شناور دو جداره hybrid به امضا رساند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۱۸۷۱
بزرگترین شناور  دو جداره جهان ساخته می شود به گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت Color Line - بزرگترین اپراتور شناور مسافربری کروز در مسیر نروژ و یکی از اپراتورهای پیشگام خط کروز در اروپا- تفاهم نامه ای را با گروه کشتی سازی و طراحی کشتی Ulstein Werft نروژ، برای ساخت بزرگترین شناور مسافربری دوجداره hybrid، به امضا رساند.
بر اساس این گزارش، شناور مذکور با طول 160 متر و ظرفیت حمل 500 ماشین و دو هزار مسافر، قرار است از تابستان سال 2019 فعالیت خود را آغاز کند.
رئیس شرکت Color Line امضای این تفاهم نامه را یک گام مهمی برای تحقق ساخت بزرگترین شناور مسافربری دو جدار plug-in hybrid جهان دانست.
وی در ادامه افزود: جای خشنودی بسیار دارد که صنعت کشتی سازی نروژ توانسته است رقابت پذیر بودنش در سطح بین الملل را به اثبات برساند.
لازم به ذکر است: باتری های شناور مسافربری plug-in hybrid هم می توانند از طریق کابل در زمان پهلوگیری شارژ شوند و هم با کمک ژنراتورهای کشتی ها در عرشه شارژ گیری کنند.
رئیس گروه کشتی سازی و طراحی کشتی Ulstein Werft نروژ نیز با اشاره به گسترش همکاری با شرکت Color Line گفت: این یک نقطه عطف برای ما به شمار می آید و از اینکه به عنوان شریک در این پروژه خیلی هیجان انگیر انتخاب شده ایم، بسیار خرسندیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار